تهران بزرگ - ایرنا - مسوول سازمان بسیج شهرداری تهران گفت: بیش از هفت هزار دانش آموز در طرح مدرسه تابستانه نشاط و تعالی شرکت کردند و از دوره‌های فرهنگی، هنری و ورزشی بهره‌مند شدند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمدمهدی حسن زاده روز پنجشنبه در مراسم اختتامیه طرح مدرسه تابستانه نشاط و تعالی که در تالار وزارت کشور برگزار شد، افزود: در این طرح هم موضوع نشاط جسم و روح بچه‌ها و هم تعالی و ارتقای علم و دانش و معنویت لحاظ شده است.

وی با بیان اینکه این طرح فقط به تابستان ختم نمی‌شود و در طول سال ادامه خواهد داشت، گفت: تلاش و برنامه‌ریزی ما در این طرح، کشف استعدادهای فرزندان و فراهم‌کردن زمینه شکوفایی آنها در حوزه‌های فرهنگی و هنری و ثبت و ضبط آنها از طریق برپایی دوره‌های آموزشی بوده است.

مسوول سازمان بسیج شهرداری تهران با اشاره به اینکه در بازه زمانی هفته بسیج تا دهه فجر امسال، مردم لحظه‌به‌لحظه شاهد افتتاح و رونمایی خانه‌های مختلف فرهنگی و هنری این سازمان خواهند بود، بیان کرد: خانه عکاسان، خانه شعرا و خانه مداحان تاکنون افتتاح شده و فراخوان حوزه محیط زیست در کانال‌های شهری نیز در دست تهیه است تا ظرفیت‌های مناسبی برای نشاط و تعالی فرزندانمان داشته باشیم.

وی از فرماندهان حوزه‌های مختلف بسیج شهرداری تهران خواست که نسبت به جذب فرزندان در رشته‌های مورد علاقه آنان اهتمام ویژه داشته باشند.

همچنین مهدی بابایی عضو شورای شهر تهران با تقدیر از فعالیت‌های انجام شده در تابستان امسال از سوی مدیریت شهری گفت: برنامه‌های نشاط و تعالی امسال با همکاری بسیج شهرداری و سایر نهادهای فرهنگی و هنری با کیفیت و رضایتمندی خوبی اجرا شد.

وی اظهار کرد: یکی از روش‌های موفقیت انسان‌ها پرورش هوش و نشاط فرزندان در دوران کودکی و نوجوانی است که برنامه‌های امسال نشاط و تعالی با این هدف برگزار شد و امیدوارم این برنامه‌ها در سال‌های آینده نیز ادامه داشته باشد.