کاشان-ایرنا- رئیس اداره ورزش و جوانان اردستان گفت: برای مرمت و بهسازی مکان‌های ورزشی شهرستان ۵۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

عباس روحانی روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: یکی از مهمترین مکان های ورزشی که نیاز به بهسازی دارد سالن چندمنظوره آزادگان اردستان با قدمت بیش از ۳۰ سال است که سیستم روشنایی، نقاشی، رختکن و سرویس بهداشتی آن نیاز به مرمت و بهسازی دارد.

وی در باره وضعیت تکمیل زورخانه«الغدیر» اردستان که‌ احداث آن از ۱۳ سال قبل آغاز شده است، تصریح کرد: با پیگیری مسوولان شهرستان اعتبار ویژه ۱۰ میلیارد ریالی برای کاشی‌کاری اطراف و گنبد این زورخانه تخصیص یافته و قرارداد آن در اداره کل ورزش و جوانان استان در حال بسته شدن است و وسایل گرمایشی و سرمایشی آن نیز خریداری و تحویل شده است.

رئیس اداره ورزش و جوانان اردستان در باره تکمیل سونای تَر استخر «آبشار» این شهرستان گفت: دیگ اصلی آن با اعتبار پنج میلیارد ریال خریداری و تحویل اداره شده است و بزودی نصب خواهد شد.

روحانی در ادامه به برنامه‌های ویژه «هفته تربیت بدنی» اشاره کرد و افزود: شعار این هفته(ایران قوی، ورزش قوی) است و در نخستین روز هفته تجمع هیات‌ها و ورزشکاران‌ را داریم و در راستای منویات رهبر معظم انقلاب، ورزشکاران در این‌ تجمع کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود را به چادر هلال احمر مستقر در این اداره تحویل می‌دهند.

وی اضافه کرد: غبارروبی گلزار شهدا، دیدار با خانواده معظم شهدای ورزشکار، برگزاری مسابقات فوتسال، اجرای مسابقه‌های فکری با همکاری آموزش و پرورش و برپایی کارگاه آموزش پیش از ازدواج از جمله برنامه‌های هفته تربیت بدنی در اردستان است.

رئیس اداره ورزش و جوانان اردستان بیان کرد: در مجموع یک هزار و ۴۵۰ ورزشکار سازمان یافته در این شهرستان فعالیت دارند.

شهرستان اردستان با بیش از ۴۳ هزار نفر جمعیت در ۱۱۸ کیلومتری شمال اصفهان واقع شده‌ است.