مشهد -ایرنا- استاندار خراسان رضوی در نخستین انتصاب خود، سید «حسن حسینی» را به عنوان مشاور و مدیر کل حوزه استانداری منصوب کرد.

به گزارش ایرنا از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی در روز پنجشنبه، حسن حسینی پیش از این فرماندار طرقبه و شاندیز در دولت تدبیر و امید، شهردار مناطق، مدیر عامل سازمان مدیریت ستادی در شهرداری مشهد، بخشدار احمدآباد و از کارشناسان عالی‌رتبه و با سابقه استانداری محسوب می‌شود.

استاندار خراسان رضوی در این جلسه بر اهمیت جایگاه مدیریتی حوزه استاندار در زمینه هماهنگی و برنامه‌ریزی و مدیریت تشکیلات تاکید کرد و خواستار ایجاد انسجام مدیریتی و راهبری صحیح امور مربوطه با همکاری همکاران در مجموعه‌های ستاد و صف استانداری شد.

غلامحسین مظفری در این جلسه از زحمات «ناصر نعمتی» در دوران مسولیت به عنوان مشاور و مدیر کل حوزه استاندار تقدیر و تشکر کرد.

مدیریت و هماهنگی برنامه‌های استاندار با واحدهای استانی، اعمال مدیریت و نظارت بر واحدهای زیر نظر حوزه از جمله اداره کل روابط عمومی، تشریفات و امور بین‌الملل، دیدارها و تعاملات مربوطه، برنامه‌ریزی و هماهنگی و نظارت بر فعالیت‌های واحدهای ستادی و فرمانداری‌ها و هماهنگی و تعامل با حوزه نمایندگان مجلس در استان از جمله ماموریت‌های مدیر کل حوزه استاندار است.