مشهد- ایرنا- فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: رژیم صهیونیستی بداند که با شهادت هر فرد در جبهه مقاومت، مشعل مقاومت روشن‌تر خواهد شد و هزاران مبارز دیگر با خون شهدا به صحنه خواهند آمد. 

به گزارش خبرنگار ایرنا، امیر دریادار شهرام ایرانی روز پنجشنبه در آیین پایانی نهمین اجلاس بین‌المللی مجاهدان در غربت در مشهد افزود: رژیم صهیونیستی هر موشکی که به قلب غزه می‌زند، دل های پر ایمان را شعله‌ورتر می‌کند و هزاران مشت گره کرده را علیه خود بر می انگیزد.

وی با بیان اینکه حمله رژیم صهیونیستی به ضاحیه لبنان نشانگر وحشت، ترس و شکست دشمنان اسلام است، بیان کرد: رژیم جعلی صهیونیستی با همه حمایت‌هایی که دارد به زانو در خواهد آمد و در هیچ جا آرامش نخواهد داشت.

فرمانده نیروی دریایی ارتش ادامه داد: آن ها نمی‌دانند که با شهادت هر فرد در جبهه مقاومت مشعل مقاومت روشن‌تر خواهد شد و هزاران مبارز دیگر با خون شهدا به صحنه خواهند آمد.

وی اظهار کرد: به دشمنان می‌گوییم کوچکتر از آن هستید که در مقابل اراده کشورهای اسلامی و جبهه مقاومت بایستید و توان ایستادگی داشته باشید.

دریادار ایرانی با بیان اینکه فلسطین یکی از صحنه‌های جبهه مقاومت است، افزود: مشکلات سیاسی، امنیتی و اقتصادی رژیم صهیونیستی نتیجه قدرت مقاومت، اراده ملت‌ها و مسلمانان است.

وی ادامه داد: جبهه مقاومت باید با عزم راسخ نظریه مقاومت در برابر دشمن بشریت را تبلیغ و ترویج کند، وظیفه ما حمایت بی قید و شرط در برابر رژیم کودک کش و نامشروع صهیونیستی است.

فرماندار نیروی دریایی ارتش گفت: مردمی که در کشورهای مختلف جهان به پا خاستند و با صدای بلند علیه جنایت رژیم صهیونیستی اعتراض کردند، نشانگر وجدان‌هایی هستند که علیه نظام ضد بشری رژیم صهیونیستی بیدار شده‌اند.

به گفته وی، وظیفه امروز ما اتحاد در مقابل ظلم و ستم است تا به پیروزی نهایی دست یابیم.

جبهه مقاومت از مشکلات گذر می کند

نماینده مجلس لبنان نیز گفت: حزب الله و مقاومت از ابتدای تاسیس، فرهنگ خود را از کربلا گرفته است و لبنان و مردم آن را به کشور و مردمی قوی تبدیل کرد.

شیخ حسن عزالدین افزود: با شعار ما می‌توانیم بحران‌های زیادی را پشت سر گذاشته‌ایم و مقاومت توانسته است از همه مشکلات گذر و نقش خود را ایفا کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به عملیات طوفان الاقصی بیان کرد: این عملیات یک کار شرعی، اخلاقی و انسانی در برابر همه جنایات صهیونیست‌های اشغالگر بود.

نماینده مجلس لبنان با بیان اینکه جبهه مقاومت پشتیبان فلسطین است، افزود: حرکت حماس در هفتم اکتبر بر اساس حقوق بشر، قوانین بین‌المللی و ادیان آسمانی بود.

نهمین اجلاس بین‌المللی مجاهدان در غربت در تالار قدس حرم مطهر رضوی برگزار شد.