گرگان- ایرنا- تیم بسکتبال شهرداری گرگان در هفته دوم از دور رفت رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور مقابل طبیعت اسلامشهر تن به شکست داد.

به گزارش خبرنگار ایرنا در این مسابقه که عصر امروز بدون حضور تماشاگران گرگانی در سالن امام خمینی (ره) مجموعه ورزشی آزادی گرگان برگزار شد طبیعت اسلامشهر با نتیجه ۸۱ بر ۷۷ به پیروزی رسید.

شاگردان صالح مخدومی در ابتدا با ترکیب اولیه پیتر گریگوریان، رایان بوت رایت، امیرحسین یازرلو، ارسلان کاظمی و میثم میرزایی وارد زمین شدند و با نتیجه ۳۲ بر ۲۷ توانستند شاگردان مهران شاهین‌طبع سرمربی طبیعت اسلامشهر با ترکیب آغازین محمد شهریان، محمدسینا واحدی، رسول مظفری، آرمان زنگنه و ایوان بووا را مغلوب کنند.

در کوارتر دوم، بازی پایاپای پیش رفت و در نهایت طبیعتی‌ها ۱۶ بر ۱۵ به پیروزی رسیدند، اما تابلوی امتیازات در پایان نیمه اول ۴۷ به ۴۳ به سود گرگانی‌ها ثبت شد.

در کوارتر سوم، گرگانی‌ها بازی ضعیفی را ارائه دادند، بطوری که ران هشت بر صفر عقب افتادند که شوت سه امتیازی مبین شیخی قفل حلقه طبیعت را برای گرگانی‌ها باز کرد و در نهایت این کوارتر با برتری ۲۰ بر هشت طبیعی‌ها به پایان رسید و شاگردان شاهین‌طبع با برتری ۶۳ به ۵۵ به سمت نیمکت رفتند.

کوارتر چهارم و پایانی این بازی با پیروزی ۲۲ به ۱۹ شهرداری به پایان رسید، اما در پایان طبیعت با حساب ۸۱ بر ۷۷ راهی تهران شدند.

در ۲ دقیقه پایانی این بازی، محمدسینا واحدی بازیکن طبیعت به علت پنج خطا شدن (پایان محدودیت خطای انفرادی) از بازی خارج و از روی نیمکت نظاره‌گر ادامه بازی شد.

پیتر گریگوریان و نصرت یازرلو از گرگان هر کدام با ۲۰ امتیاز و اثرگذاری ۲۵ و ۱۷ و ارسلان کاظمی کاپیتان شهرداری با ۱۲ امتیاز و اثرگذاری ۲۲، بهترین‌های تیم خود بودند.

همچنین همچنین محمدسینا واحدی، محمد شهریان و ایوان بووا همگی از طبیعت به ترتیب ۲۳، ۱۴ و ۲۰ امتیاز با اثرگذاری ۱۷، ۲۱ و ۲۱ بهترین‌های تیم خود بودند.

ارسلان کاظمی از شهرداری با ۱۲ امتیاز و ۱۲ ریباند و ایوان بووا از طبیعت با ۲۰ امتیاز و ۱۰ ریباند عنوان بازیکن دبل‌دبل را کسب کردند.

بازیکن دبل‌دبل به کسی اطلاق می‌شود که ۲ عملکرد از برخی عملکردهایش همچون امتیاز، ریباند و پاس منجر به گل، ۲ رقمی باشد.

قضاوت این بازی را صادق قنبری به عنوان سرداور به همراه محمد کاظمیان و حسین رضانیا به عنوان داور اول و دوم با حضور ورژ آبکاریان و مهدی معینی به عنوان ناظر داوری و نماینده فدراسیون برعهده داشت.

گرگانی‌ها با این باخت در حالی که هفته سوم در بندرعباس به مصاف فولاد هرمزگان خواهند رفت، با یک‌ برد و یک باخت و مجموع سه امتیاز در رده چهارم قرار دارد.

طبیعت اسلامشهر هم در هفته سوم در تهران میزبان پالایش نفت آبادان خواهد بود با ۲ برد و ۴ امتیاز در رده دوم ایستاد.