یزد- ایرنا- سرمربی تیم فوتبال چادرملو اردکان یزد گفت: داور پنالتی مسلم سوم تیم ما در مقابل خیبر خرم آباد را نگرفت و باید با گل‌های بیشتری پیروز مسابقه می‌شدیم.

به گزارش ایرنا، "سعید اخباری " پنجشنبه شب بعد از برد یک بر صفر تیم چادرملو مقابل خیبر خرم آباد در نشستی با خبرنگاران افزود: شناخت کاملی از تیم حریف و نقاط ضعف و قوت آنها داشتیم و بر اساس یک برنامه مشخص به پیروزی رسیدیم.

وی ادامه داد: گل تیم ما از روی نقطه پنالتی درست بود و حتی می توانست پنالتی سوم را هم بگیرد و ۱۰۰ درصد قضاوت در اعلام پنالتی ما مشکلی نداشت هرچند نمی خواهم در کنار داوران نظر و قضاوتی داشته باشم و باید تابع نظر داور بود.

سرمربی تیم چادرملو اردکان بیان کرد: از تماشاگران خونگرم که همیشه در کنار تیم ما هستند تشکر می کنم که جزء بهترین تماشاگران هستند و حمایت و همراهی آنها نقش مهمی در ادامه مسابقه دارد و باید این همیاری ادامه داشته باشد.

اخبار افزود: از فردا به دنبال برنامه ریزی برای مسابقات آینده هستیم و باید با قوت برای تداوم موفقیت در لیگ برتر کشور به راه خود ادامه دهیم و تمرینات با درایت و مشخص ادامه دارد.

تیم فوتبال چادرملو اردکان یزد در دیداری خانگی در لیگ برتر فوتبال کشور با نتیجه یک بر صفر تیم خیبر خرم آباد را شکست داد.

این مسابقه پنجشنبه شب در چارچوب هفته هشتم مسابقات فوتبال لیگ برتر ایران (جام خلیج فارس) با حضور بیش از هفت هزار تماشاگر در ورزشگاه شهید نصیری یزد برگزار شد و حضور حدود ۷۰۰ نفر از بانوان علاقه مند به فوتبال در استادیوم از نکات ویژه این دیدار بود.

تنها گل این دیدار در دقیقه ۶۰ توسط علی خدادادی از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید و همچنین در ابتدای این دیدار از سیدطاها طباطبایی بافقی که در تیم خیبر خرم آباد بازی می‌کند با حضور مسئولان باشگاه چادرملو و هیات فوتبال استان یزد تجلیل شد.

تا پایان هفته هشتم لیگ برتر فوتبال کشور تیم چادرملو اردکان با کسب ۱۱ امتیاز در مکان ششم جدول رده بندی قرار دارد.