بوشهر- ایرنا- مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: همزمان با هفته تربیت بدنی افتتاح و عملیات اجرایی ۱۶ طرح‌ مختلف ورزشی این استان با ۹۸۰ میلیارد سرمایه‌گذاری آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، یاسر جمالی روز جمعه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از مجموع ۱۶ طرح یاد شده، ۱۴ طرح افتتاحی است که در مناطق شهری و روستایی استان به بهره‌برداری می‌رسند.

وی بیان کرد: از جمله طرح‌های افتتاحی می‌توان به چهار سالن دو منظوره، ۲ سالن تخصصی کشتی، انواع دکل‌های روشنایی ورزشگاه، چند زمین ورزشی روستایی اشاره کرد که منجر به افزایش قابل توجه سرانه ورزشی در استان می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر تصریح کرد: همچنین طرح توسعه و تجهیز ورزشی در ۱۴۰ مکان مختلف این استان افتتاح و یا عملیاتی می‌شود.

جمالی با اشاره به تدوین برنامه‌های مختلف فرهنگی اجتماعی در هفته تربیت‌بدنی و ورزش گفت: ۸۱۲ برنامه فرهنگی ورزشی در نقاط استان بوشهر از جمله مسابقات و دیگر رویدادهای مختلف در هفته تربیت‌بدنی و ورزش اجرا می‌شود.

بیشتر بخوانید

۲۰۰ هکتار زمین به دهکده ورزش و سلامت بوشهر اختصاص یافت

۱۳ پروژه ورزشی در استان بوشهر آماده افتتاح شد

وی با اشاره به اجرا ۱۱۵ برنامه ویژه حوزه جوانان استان بوشهر اضافه کرد: در هفته پیش‌رو در شهرهای استان بوشهر مراسم پیاده‌روی ورزشی عمومی برای سنین مختلف جامعه اجرا می‌شود.

جمالی ادامه داد: برگزاری همایش‌های مفرح و شاد از دیگر برنامه‌های هفته تربیت‌بدنی و ورزش است که در نقاط مختلف استان اجرایی می شود.