بجنورد-ایرنا- مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان‌شمالی گفت: خون شهید «یحیی سنوار» درخت مقاومت را تنومندتر و زمینه نابودی رژیم صهیونیستی را فراهم می کند.

حجت الاسلام حمید رفیعی روز شنبه به خبرنگار ایرنا اظهار کرد: خبر شهادت «یحیی سنوار» در جریان مبارزه با رژیم کودک کش صهیونیستی، غم برزرگی برای جبهه مقاومت است اما دشمنان باید بدانند در این جبهه هیچگاه افراد ملاک نبوده بلکه تفکر در حال گسترش ایثار و مقاومت مهم است.

وی افزود: اکنون تفکر مقاومت در سراسر منطقه در حال گسترش است و مظلومان فلسطین با عزمی قوی در پی نابوی رژیم جنایتکار صهیونیستی هستند.

حجت الاسلام رفیعی خاطرنشان کرد: با خون شهدا درخت مقاومت آبیاری می شود و این جبهه مایه رشد و تعالی انسان ها است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی تصریح کرد: برخی تصور می کنند، مقاومت یعنی هزینه دادن است و موجب پس رفت می شود اما مقاومت لازمه ارتقا و بالندگی خواهد بود.

وی با بیان اینکه اقدام دشمن برای ترور، نشان از قوت مسیر جبهه مقاومت دارد، گفت: ایمان به خدا، منزوی شدن و خودداری از مقابله با طاغوت نیست بلکه مبارزه با دشمنان مقدمه ایمان به خدا است.

حجت الاسلام رفیعی افزود: حرکت در مسیر مبارزه با طاغوت با شهادت همراه است و شهید شدن لازمه ارتقا است.

به گزارش ایرنا، یحیی سنوار، مردادماه سال جاری و بعد از شهادت اسماعیل هنیه رییس شهید دفتر سیاسی جنبش مقاومت حماس، به عنوان جایگزین وی، پرچم این گروه مقاومت را به‌دست گرفت.

عصر روز پنجشنبه ۲۶ مهرماه رژیم صهیونیستی در بیانیه‌ای رسمی ادعا کرد که در بمباران منطقه‌ای از غزه، یحیی سنوار را به شهادت رساند و روز جمعه ۲۷ مهر ماه خبر شهادت سنوار از سوی حماس رسما اعلام شد.