اصفهان- ایرنا- تیم فوتبال زنان سپاهان عصر جمعه در حساس‌ترین دیدار هفته نخست لیگ برتر فوتبال بانوان «گل‌گهر» سیرجان را با نتیجه یک بر صفر شکست داد و لیگ هفدهم را با پیروزی آغاز کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، تیم فوتبال زنان سپاهان عصر جمعه در حساس‌ترین دیدار هفته نخست فصل هفدهم لیگ برتر فوتبال بانوان در ورزشگاه «فردوس» اصفهان، مقابل تیم «گل‌گهر» سیرجان به پیروزی یک بر صفر رسید.

سپاهانی‌ها پس از آن‌که در نیمه نخست بازی در دقیقه ۱۴ موفق شدند با تک گُل روژین تمریان به رختکن بروند، در نیمه دوم نیز با ارایه یک بازی هوشمندانه برتری خود را حفظ کردند تا بتوانند سه امتیاز مهم این بازی حساس را از آن خود کنند.

این ۲ تیم در فصل گذشته ۲ بار رودروی یکدیگر قرار گرفتند، که در دیدار رفت «گل‌گهر» سیرجان ۲ بر صفر سپاهان را برد و دیدار برگشت ۲ تیم با تساوی بدون گل به پایان رسید.

پیش‌بینی می‌شود امسال تیم های سپاهان، خاتون بم و گل گهر سه مدعی اصلی قهرمانی لیگ هفدهم فوتبال زنان باشند، از این رو تقابل سپاهان و گل‌گهر در هفته نخست مهمترین دیدار این هفته بود که شاگردان بیان محمودی در تیم سپاهان توانستند پیروز بازی ۶ امتیازی این هفته باشند و شاگردان مریم جهان‌نجاتی را با شکست راهی سیرجان کنند.

در دیگر دیداری که امروز در کرج برگزار شد تیم فوتبال بانوان تام اصفهان در مصاف با طاران البرز موفق به پیروزی یک بر صفر شد که گل این دیدار را نیز سمیه اسماعیلی وارد دروازه تیم کرجی کرد.

به گزارش ایرنا، امسال لیگ برتر فوتبال بانوان باشگاه های ایران از امروز ۲۷ مهر با حضور ۱۰ تیم آغاز شد که سپاهان و تام، ۲ نماینده اصفهان در این رقابت ها هستند.

امسال نخستین سال حضور تام اصفهان در لیگ برتر فوتبال زنان است.

سپاهان در لیگ پانزدهم به نایب قهرمانی و در لیگ شانزدهم به رتبه چهارمی این مسابقات دست یافته است.