کرج – ایرنا - مسابقات قهرمانی بوکس امیدهای البرز یادبود شهید احمد متوسلیان عصر جمعه در خانه بوکس کرج برگزار شد.

دبیر هیات بوکس استان البرز شامگاه جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: به منظور کشف استعدادهای جوان در رشته بوکس و همزمان با هفته تربیت بدنی این دوره از رقابت ها با حضور ۶۰ بوکسور و در ۱۳ وزن به میزبانی خانه بوکس برگزار شد.

"امیر ترکاشوند" افزود: برگزیدگان این دوره جهت شرکت در مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی که در آبان ماه در تهران برگزار می شود معرفی خواهند شد.

وی تصریح کرد: تیم شهرستان کرج با ۲۸ امتیاز، ساوجبلاغ ۱۱ امتیاز و فردیس با ۱۰ امتیاز به ترتیب تیم های اول تا سوم این دوره از مسابقات بودند.

ترکاشوند با اشاره به بالا بودن سطح مسابقات اعلام کرد: افراد منتخب که توسط کمیته فنی انتخاب شدند به اردوی تیم استان با مربیگری مجید حاج عباسی دعوت می شوند.

در این دوره از مسابقات فنی ترین بوکسور علی گرجی از کرج، فنی ترین داور محرم حافظ از کرج و فنی ترین مربی رسول قنبری از کرج شناخته شدند.

علی گرجی یکی از چهره های مطرح بوکس کشور است که در مسابقات قهرمانی آسیایی همراه تیم ملی به عنوان ورزشکار فیکس در وزن ۶۷ کیلوگرم شرکت داشت.

وی یادآور شد: در رده امید ورزشکاران در سطح مطلوب و خوبی قرار دارند و امیدواریم در مسابقات پیش رو در جایگاه سکو یا نزدیک به سکو باشیم.

کاپ اخلاق نیز به تیم اشتهارد تعلق گرفت.

استان البرز افزون بر ۲ هزار و ۳۰۰ ورزشکار بیمه شده رسمی در رشته بوکس دارد.