تهران ایرنا- سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت:در نیمه دوم ذوب‌آهن یک نمایش بدون نقص را به نمایش گذاشت و به آنچه می‌خواست دست پیدا کرد.

به گزارش ایرنا، محمد ربیعی سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان امروز (جمعه) در نشست خبری بعد از بازی استقلال و ذوب‌آهن اصفهان که با پیروزی سه بر صفر تیمش به پایان رسید، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به بازیکنان ذوب‌آهن اصفهان بابت پیروزی در این بازی تبریک می‌گویم، آنها شایسته بهترین‌ها هستند.

وی افزود: نیمه اول استقلال عملکرد خوبی را انجام داد و حتی می‌توان گفت این نیمه متعلق به آبی‌پوشان بود اما در نیمه دوم ذوب‌آهن یک نمایش بدون نقص را به نمایش گذاشت و به آنچه می‌خواست دست پیدا کرد.

سرمربی ذوب‌آهن اسفهان خاطرنشان کرد: فوتبال با اتفاقاتی غیر قابل پیش‌بینی که در آن رخ می‌دهد زیبا است و به پر هیجان ترین ورزش تبدیل شده است، در بازی قبلی از آلومینیوم اراک چهار گل خوردیم و امروز به استقلال سه گل زدیم. نه آن شکست ماندنی بود و نه این پیروزی. باید به فکر آینده بود.

ربیعی تصریح کرد: بازی با آلومینیوم نقطه تاریک ما بود. اگر آن باخت نبود نتیجه امشب رقم نمی خورد. آن شکست تیم ذوب‌آهن اصفهان را برای بازی با استقلال ساخت،

وی تاکید کرد:مقابل استقلال، پرسپولیس، سپاهان و تراکتور امتیاز گرفته ایم ولی مقابل تیم های دیگر باید شکل بازی تیم را تغییر بدهیم.

تیم‌های استقلال و ذوب‌آهن اصفهان امروز ( جمعه) در هفته هشتم لیگ برتر باشگاه‌های ایران از ساعت ۱۸:۳۰ و در ورزشگاه شهر قدس به مصاف یکدیگر رفتند.

این بازی با برتری سه بر صفر ذوب‌آهن اصفهان مقابل استقلال به پایان رسید تا شاگردان محمد ربیعی در تهران شگفتی بزرگی را خلق کنند.