تهران- ایرنا- بسته ورزشی ایرنا در بیست‌وهفتمین روز مهر به آغاز تمرینات پرسپولیس در دوحه، شکست سنگین استقلال در هفته هشتم لیگ برتر مقابل ذوب‌آهن اصفهان، مشخص شدن حریفان ایران در هندبال قهرمانی بانوان آسیا، انتخاب جانشین جواد نکونام و دیگر اخبار جذاب ورزشی پرداخته است.

به گزارش ایرنا، بیست‌وهفتمین روز مهر ۱۴۰۳ با اخبار مختلفی از حوزه ورزش ایران و جهان همراه بود که روی خروجی سرویس ورزشی خبرگزاری ایرنا منتشر شد.

یحیی سنوار؛ پهلوانی که هیمنه صهیونیست‌ها را در هم شکست

نام رهبر مبارز جنبش حماس کابوسی برای صهیونیست‌ها بود که موجب شد تا هیمنه آنان در بسیاری از زمینه‌ها شکسته شود.ادامه خبر را اینجا بخوانید.

آغاز تمرینات پرسپولیس در دوحه برای رویارویی با السد

اولین جلسه تمرین تیم فوتبال پرسپولیس برای بازی باز السد در هفته سوم لیگ نخبگان آسیا در کشور قطر برگزار شد.ادامه خبر را اینجا بخوانید.

لیگ برتر فوتبال؛ شکست سنگین استقلالی‌ها قبل از رویارویی با یاران رونالدو

تیم فوتبال استقلال در هفته هشتم لیگ برتر باشگاه‌های ایران مقابل ذوب‌آهن اصفهان قرار گرفت و با ارائه نمایش ضعیف و پر انتقاد با نتیجه سه بر صفر شکست خورد.ادامه خبر را اینجا بخوانید.

تیلور در محاصره ابرقدرت‌ها؛ پاییز سخت جادوگر در راه است

دارنده مدال طلای المپیک و جهان در وزن ۸۶ کیلوگرم کشتی آزاد از مهمترین انگیزه خود برای حضور در مسابقات جهانی آلبانی خبر داد.ادامه خبر را اینجا بخوانید.

سرمربی استقلال مشخص شد

طلسم انتخاب جانشین جواد نکونام شکسته شد و پس از کش و قوس‌های فروان پیتسو موسیمانه به عنوان سرمربی جدید آبی‌پوشان مشخص شد.ادامه خبر را اینجا بخوانید.

حریفان ایران در هندبال قهرمانی بانوان آسیا مشخص شدند

تیم ملی هندبال بانوان ایران در بیستمین دوره قهرمانی آسیا با ژاپن، هنگ‌کنگ و هند هم‌گروه شد.ادامه خبر را اینجا بخوانید.

موسیمانه: استقلال دو ستاره دارد/ تاریخ آبی‌ها برجسته است

سرمربی جدید تیم فوتبال استقلال گفت:استقلال یک باشگاه بسیار بزرگ در منطقه خلیج فارس است و از تاریخی طولانی و برجسته بهره می‌برد.ادامه خبر را اینجا بخوانید.