قزوین - ایرنا - نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی گفت: فلسطین و جبهه مقاومت میلیون‌ها یحیی سنوار دارد و راه مقاومت بعد از شهات این بزرگ مرد با قوت ادامه خواهد داشت.

فاطمه محمدبیگی روز شنبه ضمن عرض تسلیت به مناسبت خبر شهادت یحیی سنوار در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: جهان بداند که فلسطین هزاران که نه بلکه میلیون‌ها یحیی سنوار و اسماعیل هنیه دارد و راه مقاومت و ایستادگی در برابر رژیم غاصب صهیونیستی پرتوان ادامه خواهد داشت.

وی اضافه کرد: شهید یحیی سنوار قهرمان بزرگ جبهه مقاومت مجاهدانه تا آخرین نفس جنگید و الان برای تمام آزادی خواهان جهان به خصوص مسلمانان به نماد و الگویی برای مبارزه با ظلم تبدیل شده است.

محمدبیگی تاکید کرد: شهادت سنوار روح تازه‌ای به ملت فلسطین می‌بخشد و به طور حتم راه مقاومت و مبارزه با رژیم صهیونیستی بعد از این محکم تر ادامه خواهد داشت تا این رژیم ظالم و خونخوار هرچه سریع تر نابود شود.

این نماینده مجلس شورای اسلامی ادامه داد: هنگامی که بزرگ مردی از میان ما می‌رود، بزرگ مردان دیگری راه او را ادامه داده و قیام خواهند کرد، بنابراین رژیم صهیونیستی به عنوان جلادان تاریخ بدانند که مقاومت هرگز تمام نخواهد شد.

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: تداوم سلسه اقدامات تکنیکی و تاکتیکی و راهبردی نرم و سخت در مقابله با سگ هار آمریکا، نفس رژیم کودک کش را به شماره انداخته است.

وی یادآور شد: امروز جهان یک صدا به دادخواهی مردم غزه بلند شده و هم اکنون طوفان مقاومت با حرکت طوفنده علیه خونخواران صهیونیستی با قوت بیشتر وزیدن گرفته است که انشالله بزودی این رژیم کودک‌کش در دریای خون مردم مظلوم فلسطین و لبنان غرق شده و برای همیشه از صحنه روزگار محو خواهد شد.

گفتنی است، خلیل الحیه، معاون رییس دفتر سیاسی جنبش حماس روز جمعه خبر شهادت یحیی سنوار، رییس دفتر سیاسی جنبش حماس توسط رژیم صهیونیستی در نوار غزه را تایید کرد.