تهران - ایرنا - گزارش کمیسیون آیین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی درباره طرح اصلاح موادی از قانون نظارت مجلس بر رفتار نمایندگان این هفته در مجلس بررسی می شود.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، جلسات علنی مجلس شورای اسلامی این هفته در روزهای ۲۹ مهرماه و اول و دوم آبان‌ماه برگزار می شود و گزارش کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی درباره لایحه توسعه محدوده منطقه آزاد تجاری صنعتی انزلی اعاده شده از شورای نگهبان و ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مورد طرح اصلاح موادی از قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور در دستور کار صحن علنی مجلس قرار دارد.

گزارش کمیسیون آیین نامه داخلی مجلس درباره طرح اصلاح موادی از قانون نظارت مجلس بر رفتار نمایندگان و گزارش کمیسیون حقوقی و قضایی در مورد لایحه یک فوریتی موافقتنامه معاضدت حقوقی متقابل در امور مدنی و تجاری بین جمهوری اسلامی ایران و جمهوری پاکستان قرار است این هفته در مجلس بررسی شود.

این هفته قرار است گزارش کمیسیون حقوقی و قضایی در مورد طرح فهرست قوانین و احکام نامعتبر در حوزه تجارت، گزارش کمیسیون اقتصادی مجلس درباره لایحه پیوست اصلاحی موافقتنامه تجارت آزاد بین جمهوری اسلامی ایران و جمهوری عربی سوریه در صحن مجلس بررسی شود.

همچنین گزارش مشترک کمیسیون‌های صنایع و معادن، اجتماعی و اصل نودم(۹۰) قانون اساسی در مورد حادثه انفجار معدن زغال سنگ طبس و انتخاب نمایندگان عضو و ناظر در مجامع و شوراها در دستور کار این هفته صحن علنی مجلس شورای اسلامی است.