همدان- ایرنا- معاون ورزش سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری همدان گفت: مسابقات فوتبال جشنواره ورزش شهروندی همدان با رقابت ۲ هزار و ۵۰۰ فوتبالیست در ۲ رده سنی برگزار شد.

هادی بلوری نوین روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در این پیکارها و در رده سنی زیر ۱۵ سال تیم حقجو از کوی خضر عنوان قهرمانی را کسب کرد و تیم شهید حیدری از فرهنگیان بر سکوی دوم قرار گرفت.

وی اضافه کرد: همچنین تیم شهدای قدس از منطقه شهرک مدنی بر سکوی سوم ایستاد و جام اخلاق به تیم شهید عقیلی اسلامشهر تعلق گرفت.

بلوری نوین خاطرنشان کرد: در رده سنی زیر ۱۲ سال نیز مقاومت عنوان قهرمانی را به دست آورد، تیم ستارگان بر سکوی دوم قرار گرفت و تیم فتح مقام سوم را تصاحب کرد ضمن اینکه شهید منصوری جام اخلاق را به دست آورد.

مراسم اختتامیه فوتبال شهروندی همدان با حضور عباس صوفی نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی، سیدمسعود حسینی شهردار همدان، تنی چند از اعضای شورای اسلامی شهر همدان، معاون فرماندار، مدیران سازمان فرهنگی ورزشی اجتماعی شهرداری و دبیر هیات فوتبال استان در زمین چمن باشگاه شهرداری برگزار شد.

شهردار همدان در مراسم پایانی این مسابقات با اشاره به فعالیت های گسترده شهرداری در ورزش شهروندی گفت: نشاط اجتماعی رویکرد اصلی مدیریت شهری در توسعه ورزش بین شهروندان است.

سیدمسعود حسینی افزود: مسابقات فوتبال شهروندی در حالی به پایان رسید که بیشترین مخاطب در جامعه را همین رشته ورزشی تشکیل می دهد.

وی بیان کرد: شهرداری همدان در پرورش استعدادهای فوتبال نقش پر رنگ در ورزش استان همدان دارد و جزو رشته های موفق به خصوص در رده سنی پایه به شمار می رود.

در این مراسم باشکوه، تیم ها، خانواده ها و داوران شرکت کننده نیز حضور داشتند و به نفرات و تیم های برتر مدال و جام قهرمانی اعطا شد.