همدان- ایرنا- دارنده مدال‌های جهانی و آسیایی دو ومیدانی نابینایان گفت: رژیم غاصب صهونیستی با اقدام جنایتکارانه خود در به شهادت رساندن یحیی سنوار رهبر حماس و انتشار تصاویر آن، شجاعت این فرد را به جهانیان شناساند.

حمید اسلامی روز شنبه در گفت وگو باخبرنگار ایرنا اظهار کرد: شهید سنوار همانند سایر رهبران و بزرگان جهبه حماس و مقاومت، تنها یک فرمانده نبود بلکه مکتب ماندگار برای نسل مبارزان علیه ظلم و جنایت است.

وی اضافه کرد: شهادت این فرمانده با اخلاق و مبارز و پخش تصاویر آن از تلویزیون رژیم اشغالگر قدس و شادمانی فرماندهان این رژیم غاصب نه تنها نشان از قدرت و صلابت این شهید بزرگوار بود بلکه جهانیان را نسبت به شخصیت مبارز او که تا آخرین نفس در برابر متجاوزان ایستادگی کرد، شناساند.

اسلامی بیان کرد: شخصیت‌های بزرگی همچون شهید سنوار هیچ گاه از یادها فراموش نخواهد شد و الگویی برای نسل امروز در مبارزه علیه متجاوزان خونخوار است.

وی با اشاره به اینکه شهید سنوار بزرگمرد مقاومت و ایستادگی بود، افزود: این شهید گرانقدر سال‌ها پس از آزادی از اسارت رژیم غاصب، دست از مبارزات خود علیه تجاوز دشمنان برنداشت و دوشادوس شهید اسماعیل هنیه برای پاسداری از وطن خود جنگید.

اسلامی ابراز امیدواری کرد روزی برسد که با ریخته شدن خون این شهدای گرانقدر جبهه حماس و مقاومت، کشورهای عربی اتحاد یکپارچه علیه صهونیستی‌های غاصب و ظالم داشته باشند.