سنندج-ایرنا-استاندار کردستان گفت: بانوان ما دارای توانمندی‌های بسیار بالایی هستند و باید در پست‌های مختلف و مهم مدیریتی همانند فرمانداری‌ها مورد استفاده قرار گیرند.

به گزارش ایرنا، آرش زره‌تن لهونی روز شنبه در آیین تکریم و معارفه فرماندار دهگلان با تسلیت شهادت یحیی سنوار به مردم ایران، اظهار کرد: امروز اینجا گردهم آمده‌ایم تا فصل و نگاهی نو را در این استان حاکم کنیم و بی‌شک توسعه در استان نیازمند تلاش همه جانبه مردم و مسئولان است.

وی افزود: مهمترین عنصر توسعه هر جامعه‌ای نیروی انسانی آن است و بانوان این سرزمین با توانایی‌هایی که دارند باید در جایگاه‌های مهم همانند فرمانداری‌ها نقش‌آفرین باشند.

استاندار کردستان ادامه داد: فرمانداری جایگاهی مهم، حساس و تاثیرگذار است و امروز بالاترین مقام شهرستان دهگلان به دست یکی از بانوان توانمند و باتجربه سپرده می شود و به این مهم تاکید داریم که برسر عهدی که با مردم شریف استان بسته‌ایم خواهیم ماند و به وعده‌ها عمل می کنیم.

لهونی اضافه کرد: انتخاب فرماندار زن حامل پیام برای بانوان ایران است که توانایی‌های خود را باور داشته باشند؛ ضمن اینکه فرماندار جدید دهگلان سوابق لازم برای تصدی پست فرمانداری را داشت و از مسئولان شهرستان انتظار داریم با وی همکاری و همراهی لازم را داشته باشند.

وی یادآور شد: شهرستان دهگلان دارای نیروهای بومی توانمندی است و بی شک از این ظرفیت‌ها در پست‌های مختلف مدیریتی استان و شهرستان بهره خواهیم برد.

استاندار کردستان به مشکل مدیریت شهری دهگلان اشاره کرد و گفت: بحث انتخاب شهردار دهگلان و همچنین پرداخت حقوق معوقه پرسنل شهرداری این شهرستان را با جدیت پیگیری خواهم کرد.

در این آیین از خدمات حمید معتصمی قدردانی و سودابه ضرغام نژاد به عنوان فرماندار جدید دهگلان معرفی شد