قم- ایرنا- عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به شهادت یحیی سنوار گفت: جبهه مقاومت در کل جهان توسعه پیدا کرده‌است و هیچگاه در برابر خودکامگی شکست نخواهد خورد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله رضا رمضانی روز شنبه درمراسم افتتاح مجتمع آموزشی جدید دانشگاه بین المللی اهل بیت(ع) در قم با بیان این که باید قدردان مجاهدت‌های فرماندهان مقاومت باشیم ابراز کرد: امنیت موجود در کشور به واسطه مجاهدت‌های افرادی چون شهیدان حاج قاسم سلیمانی، سید حسن نصرالله و دیگر شهدای جبهه مقاومت است که افتخاری بزرگ برای این جبهه فراهم کرده‌اند.

دبیرکل محترم مجمع جهانی اهل‌بیت ادامه داد: امام راحل این مسیر را به ما آموخت و اکنون جهان اسلام در جامعه بشری از عظمت فکری و گفتمانی برخوردار است.

وی دربخش دیگری از سخنان خود خطاب به دانشجویان اظهار داشت: دانش خود را افزایش دهید و هیچگاه در فکر اتمام دروس به هر طریق و صورتی نباشید ، باید از اساتید کمال استفاده را ببرید.

رمضانی ادامه داد: یکی از ویژگی‌های دانشگاه تمدن ساز ، علم‌گرایی در برابر مدرک گرایی است و  اگر دانشگاهی می‌خواهد به یک برتری دست یابد باید مولد باشد و اگر صرفا علوم دیگران را آموزش دهد هیچ گاه رشد نخواهد کرد.

وی گفت:‌ در برخی رشته‌های موجود در دانشگاه فقط اشتغالزایی وجود دارد و اگر به علم به معنای واقعی توجه داشته باشیم می‌تواند رشته‌های اشتغالزای زیادی ایجاد کند و نظام فکری بر مبنای خردورزی در جامعه گسترش پیدا نماید.

وی افزود: رشته‌های علوم انسانی دانشگاه بین المللی اهل‌بیت در قم مستقر شده‌است و تاکید داریم باید از مدرک گرایی پرهیز کرد و مسیر تفکر ورزی شکل گیرد.

عضو خبرگان رهبری ابراز داشت: سند راهبردی تحول دانشگاه بین‌المللی اهل‌بیت باید در هیات امنای آن ارایه شود، وجود مجلات علمی- پژوهشی و ترویجی و جذب مقالات دانشجویان در دانشکده‌های این مرکز علمی کار ارزشمندی است.