تهران- ایرنا- پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: توقع داشتن در این مقطع از تیم‌های ایرانی اشتباه است چون ما از لحاظ زیرساختی به شدت عقب هستیم. انتظار دارم هواداران پرسپولیس انتظار آنچنانی از تیم محبوب‌شان نداشته باشند.

بهزاد داداش‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، در خصوص مصاف پرسپولیس مقابل السد قطر در هفته سوم لیگ نخبگان آسیا، اظهار داشت:‌ ما در لیگ برتر کار بسیار راحتی داریم و قطعا می‌توانیم قهرمانی را به دست بیاوریم. اما در مورد لیگ نخبگان باید واقع بین باشیم چون کار در آنجا به شدت سخت است و قطعا ما در آنجا به چالش روبه‌رو خواهیم شد. امیدوارم بازیکنان در مقابل السد قطر با تمام توان بازی کنند تا بتوانیم اولین ۳ امتیاز خود را در آسیا کسب کنیم.

وی در مورد اینکه آیا پرسپولیس می‌تواند انتقام شکست استقلال را مقابل السد قطر بگیرد، گفت: امیدوارم کسی چنین انتظاری از پرسپولیس نداشته باشد چون به نظر من بازی کردن در آسیا مثل سال‌های گذشته نیست. در این دو سال اخیر همه تیم‌های حاشیه خلیج‌فارس به شدت هزینه کردند و ما هنوز به دنبال این هستیم که در کدام ورزشگاه بازی برگزار کنیم. اصلا توقع داشتن در این مقطع از تیم‌های ایرانی اشتباه است چون ما از لحاظ زیرساختی به شدت عقب هستیم. انتظار دارم هواداران امسال از تیم‌هایشان انتظار آنچنانی نداشته باشند.

پیشکسوت پرسپولیس درباره نبود محمدحسین کنعانی‌زادگان و اوستون ارونوف در بازی مقابل السد قطر، یادآور شد: قطعا نبود این دو نفر در بازی حس می‌شود چون به تازگی مرتضی پورعلی گنجی از بند مصدومیت رها شده است. امیدوارم اگر پورعلی گنجی جای کنعانی را می‌گیرد بتواند بتواند عملکرد خوبی داشته باشد.