زاهدان - ایرنا - استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به اهمیت راه‌اندازی پرواز مستقیم عمان به زاهدان، گفت: با گسترش امکانات و مراکز درمانی می‌توان استان را به قطب گردشگری درمانی با توجه به ظرفیت‌های درمانی و نیاز کشورهای همسایه تبدیل کرد.

محمد کرمی روز شنبه در حاشیه بازدید از بیمارستان فوق تخصصی پارس زاهدان در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: تکمیل طرح بیمارستان پارس نشان دهنده یک کار جهادی و بزرگ است که با اراده قوی امروز شاهد به ثمر نشستن این تلاش‌ها و کارهای جهادی هستیم.

وی بیان کرد: بهره‌گیری از فناوری‌ها و تجهیزات به روز در طراحی و معماری بیمارستان‌ها در ساختار بیمارستان بسیار اثرگذار است.

استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه فضای بیمارستان در نگاه و روحیه بیمار اثرگذار است و روحیه بیمار در درمان آن تاثیر بسزایی دارد افزود: با افتتاح بیمارستان پارس در استان شاهد رقابتی شدن بیمارستان‌ها و مطالبه‌گری بیشتر مردم در راستای دریافت خدمات بهتر خواهیم بود.

وی با اشاره به اهمیت پاکیزگی و تاکید اسلام بر این موضوع، ادامه داد: مومنین با تاسی از آموزهای دینی بر انجام کارهای خوب و پسندیده اقدام می‌کنند.

کرمی با اشاره به اهمیت موضوع درمان در سطح جامعه تاکید کرد: اعلام آمادگی پزشکان برای انجام طبابت با فناوری جدید از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است.

وی با بیان اینکه یکی از اقدامات مناسب این بیمارستان جذب نیروی انسانی و آموزش تخصصی این نیروهاست گفت: نوع رفتار با بیمار نیز بخشی از درمان است و اولین انتظار یک بیمار توجه و محبت از سوی کادر درمان است.

استاندار سیستان و بلوچستان اظهار کرد: با همکاری دانشگاه‌های علوم پزشکی و بیمه‌ها می‌توان بهترین خدمات را برای بیماران فراهم کرد.

وی تاکید کرد: ساخت بیمارستان با تجهیزات در شهر چابهار از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است و می‌تواند مکمل بیمارستان پارس باشد.