قزوین - ایرنا - مسوول سازمان بسیج رسانه قزوین گفت: نحوه به تصویر کشیدن شهادت سنوار از او چهره اسطوره ای به مردم جهان مخابره کرد که تا آخرین لحظه عمرش دست از آرمان های مردم خود نکشید و ایستاده به شهادت رسید.

علی اسدالله روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: تصاویری که رژیم جنایتکار صهیونیستی از لحظه شهادت سنوار به جهان مخابره کرد گویای ایستادگی تا پای جان برای آرمان ها و ترس رژیم صهیونیستی از یک مبارزه مجروح و زخمی است.

وی افزود: مردم جهان با دیدن این تصاویر درک خواهند کرد که مردم مظلوم فلسطین و رزمندگان جبهه مقاومت برای منابع دنیوی و شخصی خود کاری نمی کنند و از جان و مال خود برای آرمان های مردم غزه و فلسطین گذشته اند در حالی سران رژیم صهیونیستی هر اقدامشان در راستا منافع شخصی و پست و مقام است.

مسوول سازمان بسیج رسانه قزوین خاطرنشان کرد: شهید سنوار خودش بارها گفته بود که بزرگترین هدیه ای که رژیم منحوس صهیونیستی می تواند به او بدهد، ترور و شهادتش است و او شهادت این چنینی را اوج افتخار و سعادت برای خود می دانست، این درحالی است که جبهه مقاومت و آرمان های مسلمانان جهان یک تفکر و مکتب است و با شهادت یک رزمنده کوچکترین خللی در ادامه راه آنها ایجاد نمی شود.

وی تصریح کرد: وقتی یک رزمنده تا آخرین لحظه عمر و با تمام وجود سلاح را زمین نگذاشته و تا آخرین نفس برای تفکرات و اندیشه های خود مبارزه کرده، به طور قطع سلاح او بر زمین نخواهد ماند بلکه مبارز دیگری با قدرت مضاعف از این مکتب حق و الهی سلاح شهید سنوار را از زمین برمی دارد.

اسدالله خاطرنشان کرد: پس از انتشار صحنه شهادت مظلومانه شهید بزرگوار محسن حججی آنچه اتفاق افتاد نشان از یک انقلاب معرفتی و شناختی نسبت به ایشان و سایر رزمندگان جبهه مقاومت بود که در دل ها و ذهن های مردم رخ داد و اکنون با شهادت مظلومانه شهید سنوار تاریخ دوباره تکرار می شود.

مسوول سازمان بسیج رسانه قزوین عنوان کرد: مقام معظم رهبری زیباترین و مناسب ترین وصف ها را در معرفی این شهید به کار بردند، ایشان سنوار را مجاهد قهرمان و فرمانده با چهره درخشان مقاومت و مجاهدی با عزم پولادین معرفی کردند.

وی تاکید کرد: این شهید بزرگوار توانست بزرگترین ضربه و عملیات ۱۰ سال گذشته را با اجرای عملیات طوفان الاقصی به رژیم قاصب صهیونیستی وارد کند که این عملیات عظمت پوشالی رژیم صهیونیستی را چنان به چالش کشید که این رژیم منحوس حدود یک سال است در باتلاقی گیر کرده که برای رهایی از آن هر اقدامی تروریستی را برای خود مجاز دانسته و دست به هر جنایتی می زند، ترورهای کور و کشتارهای دسته جمعی مردم مظلوم غزه و لبنان از این نمونه است.