اهواز- ایرنا - نماینده مردم اهواز ، باوی، کارون و حمیدیه در مجلس شورای اسلامی ضمن تسلیت شهادت فرمانده بزرگ مقاومت " یحیی سنوار" گفت: خیزش بزرگ محور مقاومت با به شهادت رسیدن فرماندهان این مسیر مقدس به پایان نخواهد رسید و این راه تا نابودی مستکبران ادامه دارد.

محسن موسوی‌زاده روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: رژیم صهیونیستی می‌پندارد که با به شهادت رساندن فرماندهان مقاومت می‌تواند، این خیزش بزرگ انسانی و مقاومت بی بدیل اسلامی را از بین ببرد، حال آنکه همواره شهادت رمز پیروزی و مظلومیت و آغازگر عزت است.

وی گفت: محور مقاومت این روزها شاهد شهادت فرمانده‌ای بزرگ، تاریخ‌ساز و دشمن شکن به نام شهید "یحیی السنوار" است.

موسوی‌زاده بیان کرد: سنوار که سال‌ها عمر خود را صرف مبارزه و جهاد کرده بود، در قامت یک رهبر جهادی و فرمانده‌ای بزرگ، تا آخرین لحظه در مقابل سفاک‌ترین رژیم تاریخ ایستادگی کرد و به شهادت رسید.

نماینده مردم اهواز، باوی، کارون و حمیدیه در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: نسل جوان مقاومت، راه فرماندهان و موسسان این محور مبارک را پرشورتر تا نابودی صهیونیست ادامه خواهند داد.

به گزارش ایرنا، پنجشنبه بیست و ششم مهر ۱۴۰۳رژیم صهیونیستی با صدور بیانیه‌ای رسمی مدعی شد که یحیی سنوار رئیس دفتر سیاسی حماس را در جریان درگیری های نظامی و بمباران منطقه‌ای در غزه، به شهادت رسانده است.

خلیل الحیه، معاون رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس روز بعد(جمعه) خبر شهادت یحیی سنوار، رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس توسط رژیم صهیونیستی در نوار غزه را تایید کرد.