کرج - ایرنا - عملیات عمرانی مصلی بزرگ امام خمینی ( ره) شهرستان فردیس پس از پنج سال توقف روز شنبه در آئینی با حضور مسوولان این شهرستان از سر گرفته شد.

به گزارش ایرنا، امام جمعه فردیس در آیین آغاز دوباره عملیات تکمیل مصلی بزرگ امام خمینی( ره) این شهرستان گفت: انتظار می رود مسوولان اجرایی در تکمیل این پروژه اهتمام داشته باشند.

حجت الاسلام والمسلمین" سید ابراهیم حسینی" افزود: تکمیل این پروژه با هدف ارتقای فعالیت‌های فرهنگی، مذهبی و اجتماعی در منطقه یکی از خدمات ارزنده به شهر و شهروندان می‌باشد.

وی در ادامه ضمن قدردانی از امام جمعه پیشین فردیس یادآور شد : این پروژه به دلیل عدم تامین اعتبار چند سال متوقف شدکه امید است با پیگیری‌های مستمر مسوولان محلی و تامین اعتبار لازمشاهد تکمیل آن در اسرع وقت باشیم .

حسینی اظهار کرد : همکاری و همدلی تمام اقشار در تحقق این هدف مقدس ضروری است و ازمسوولان انتظار می رود که با شفافیت و همفکری لازم ، روند اجرایی پروژه را به پیش ببرند تا این مجتمع فرهنگی مذهبی به زودی به بهره برداری برسد.

۳۴۵ میلیارد ریال اعتبار به مصلی فردیس اختصاص یافت

شهردار فردیس گفت: عملیات عمرانی تکمیل مصلی امام خمینی(ره) با تخصیص اعتبار ۳۴۵ میلیارد ریال آغاز شد.

"محمدرضا احمدی نژاد "افزود: رویکرد شورای اسلامی شهر و شهرداری فردیس در سال چهارم این دوره از شورا توسعه سرانه های فرهنگی است و در این راستا تکمیل مصلی امام خمینی(ره) در دستور کار مدیریت شهری فردیس قرار گرفت.

وی بیان کرد: در این راستا ساخت ۲ سالن ورزشی، فرهنگسرا، 2 قرائت خانه، زمین‌های فوتبال، تنیس و امثال انجام شده و اکنون فاز ‌اول عملیات اجرایی مصلی امام خمینی (ره) آغاز می شود.

شهردار فردیس گفت: در فاز اول صحن شبستان مصلی امام خمینی (ره) با اعتباری بالغ بر ۳۴۵میلیارد ریال در مدت ۹ماه تکمیل می شود؛ پس از اجرای فاز اول، این مجموعه در فاز های بعدی تکمیل و تقدیم شهروندان محترم فردیس خواهد شد.

وی یادآورشد: این پروژه که سال ۹۲ در زمینی به مساحت ۲ هکتار کلنگ زنی شد، عملیات اجرایی آن بیش از پنج سال است که متوقف شده و اکنون با پیگیری امام جمعه فردیس ، تکمیل آن توسط شهرداری این شهر انجام می شود.