اردبیل-ایرنا-مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل از ۱۰۰ ماموریت امدادی به ۱۰۰ واحدهای تولیدی در شهرک صنعتی اردبیل خبر داد.

هاشم علایی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به نقش مهم پایگاه اورژانس شهرک صنعتی ۲ اردبیل در امداد رسانی سریع به حادثه دیدگان واحدهای تولیدی افزود: پایگاه اورژانس شهرک صنعتی۲ اردبیل، در اسفند ماه سال گذشته راه‌اندازی شده که در این مدت فعالیت کوتاه خود، خدمات مختلفی را به مصدومان این شهرک صنعتی ارائه کرده است.

وی اظهار کرد: این پایگاه با اختصاص زمین رایگان از سوی شرکت شهرک‌های صنعتی و با مشارکت و همکاری واحد تولیدی اشجع باتری به عنوان خیّر سلامت و مدیریت اورژانس و حوادث دانشگاه علوم پزشکی اردبیل به عنوان بهره‌بردار احداث و راه اندازی شده است.

علایی ضمن تشکر از کارکنان این پایگاه، افزود: با راه‌اندازی از این مرکز، سرعت امداد رسانی و ارائه خدمات اولیه پزشکی به مصدومان واحدهای تولیدی شهرک صنعتی افزایش یافته است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل ادامه داد: با توجه به فضای گسترده شهرک‌های صنعتی و همچنین ضرورت احداث مراکز اورژانس در مجاورت جاده‌های بین شهری؛ فضای موجود در شهرک‌های صنعتی می‎ تواند بستر مناسبی را برای ارائه خدمات امدادی و پزشکی جهت پوشش حوادث شهرک‌های صنعتی و جاده‌های اصلی استان فراهم سازد.

علایی ادامه داد: شرکت شهرک‌های صنعتی این آمادگی را دارد با تخصیص زمین رایگان، نسبت به راه اندازی پایگاه‌های اورژانس در جوار شهرک‌های صنعتی کمک کند.

استان اردبیل دارای ۲۰ شهرک و نواحی صنعتی است.