تهران - ایرنا - خانواده رئیس‌جمهور شهید آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی با صدور پیامی، از یحیی سنوار به عنوان مجاهد بزرگ یاد کرد و شهادت او را الهام بخش تربیت و رشد نسلی قدرتمند و مبارز در جهان اسلام دانست.

به گزارش ایرنا، در پیام خانواده رئیس‌جمهور شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی آمده است: عروج پرشکوه، قهرمانانه و حماسی یحیی سنوار بار دیگر قاب تاریخی غلبه نور بر تاریکی را مقابل چشم جهانیان به تصویر کشید.

در این پیام تصریح شده است: این شخصیت مبارز که ۲۲ سال اسارت در زندان‌های رژیم صهیونی خللی در عزم و اراده‌ش ایجاد نکرده بود با طراحی عملیات تاریخی طوفان الاقصی، رشته‌های هفتاد و چند ساله بافته شده توسط صهیونیزم‌ جهانی را پنبه کرد.

خانواده رئیس‌جمهور شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی ادامه داد: بزرگترین دستاورد شهید سنوار، بازگرداندن مساله فلسطین به صدر موضوعات جهان بود آن هم درست در زمانی که با خیانت و خام اندیشی برخی سیاستمداران می رفت تا این مساله به فراموشی سپرده شود.

در پیام خانواده رئیس‌جمهور شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی آمده است: او مومنانه زیست و قهرمانانه در خط مقدم معرکه نبرد با کفر، پلیدی و سیاهی صهیونیزم جنایتکار، جانش را برای آرمانش تقدیم کرد.

در این تصریح شده است: شهادت این مجاهد بزرگ، الهام بخش تربیت و رشد نسلی قدرتمند و مبارز در جهان اسلام است که قهرمان آنها یحیی سنوار خواهد بود.