خرم آباد- ایرنا- استاندار لرستان غروب شنبه با حضور در بیمارستان شهدای عشایر خرم‌آباد، از جوان حافظ طبیعت که روز گذشته در حین اطفاء حریق در بام خرم‌آباد دچار سوختگی شده بود، عیادت کرد.

به گزارش ایرنا، ابوطالب شفقت ضمن عیادت از این جوان که با از خودگذشتگی به تلاش برای اطفاء حریق پرداخته بود، در جریان روند درمان وی قرار گرفت.

وی در این عیادت که رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان نیز حضور داشت در تشریح جزئیات درمانی این جوان گفت: اقدامات لازم برای درمان سوختگی این حافظ منابع طبیعی انجام شده است و با تشخیص پزشک معالج، فردا صبح برای ادامه روند درمان به یکی از بیمارستان‌های تهران اعزام خواهد شد.

به گزارش ایرنا، عصر روز گذشته مجموعه بام خرم آباد به دلیل جرقه حاصل از اتصال در ترانس برق، دچار حریق شد که بلافاصله نیروهای یگان حفاظت شهرستان خرم آباد و آتش نشانی با حضور به موقع در محل اقدام به اطفای حریق کردند که کمتر از یک ساعت تلاش آتش مهار و خاموش شد.

وی افزود: متاسفانه در این عملیات اطفای حریق یکی از نیروهای مجموعه بام خرم آباد به هنگام مهار آتش، در محاصره آتش قرار گرفت و دچار سانحه گردید که بلافاصله به بیمارستان شهدای عشایر، بخش سوختگی منتقل شد.

علی محمدی مدیر روابط عمومی اورژانس لرستان نیز در این خصوص به ایرنا گفت: فرد مصدوم دچار ۶۰ درصد سوختگی شده است؛ اقدامات احیای مایعات و اکسیژن تراپی توسط اورژانس استان برای فرد مصدوم انجام شده و با پیگیری های مرکز پایش و مراقبت های بالینی اورژانس استان، اقدامات جهت اعزام این فرد به دیگر استان ها و مراکز تخصصی سوختگی انجام شده است.

وی ادامه داد: با پیگیری های انجام شده امکان انتقال فرد مصدوم به کرمانشاه و اهواز فراهم شد که خانواده این فرد اصرار به اعزام وی به تهران دارند.