یاسوج- ایرنا- سرپرست معاونت عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: اگر چه ارایه آمار بر اساس واقعیت های موجود می تواند مبنای تصمیم گیری ها و برنامه ریزی منسجم برای حل مشکلات باشیم اما باید سعی کنیم که دنبال آمارسازی و برخی امیدهای کاذب هم به مردم نباشیم.

عیسی شهامت روز یکشنبه در نشست شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج، اظهار کرد: امروز اگر ما متولی امورات مردم و نماینده دولت و نظام هستیم باید حداکثر تلاش برای عبور از مشکلات و کمبودها را داشته باشیم.

وی افزود: شرایط خوبی که برای استان کهگیلویه و بویراحمد در دولت چهاردهم فراهم شده است، دولتی مستقر شده که حمایت حداکثری مقام معظم رهبری را دارد، ویژگی‌های رئیس‌جمهور و توجهی که به کار کارشناسی دارند، می‌تواند گره‌گشایی توسعه استان باشد.

شهامت تصریح کرد: فرصت حضور استاندار توسعه‌گرا و توجهی که دولت به فرزندان استان کهگیلویه و بویراحمد در سطح ملی داشته، همه اینها فرصتی برای استان هستند، فرصت‌ها دیر یا زود می‌گذرند و در واقع زودگذر هستند، این فرصت را باید مغتنم بشماریم.

سرپرست معاونت عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد ابراز کرد: خلق فرصت‌های جدید و تداوم فعالیت‌های مثبت بسیار مهم است، دو نکته مثبت در این دولت وجود دارد، انتظار داریم به اعتبارات عمرانی استان کهگیلویه و بویراحمد بسنده نکنند، این قول را از استاندار استان می‌گیریم که اگر مدیری به واسطه دفاع از حقوق استان مورد غضب مدیر بالادستی و وزارتی قرار گرفت، حمایت حداکثری تیم مدیریتی استان و استاندار کهگیلویه و بویراحمد را خواهند داشت، مدیران باید برای دفاع و اخذ اعتبارات ملی شجاع باشند.

وی گفت: وضعیت توپوگرافی استان کهگیلویه و بویراحمد و بالابودن نرخ ارائه خدمات به‌گونه‌ای است که این اعتبارات به هیچ‌وجه جوابگوی نیازهای ما نیست.