زاهدان - ایرنا - مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان گفت: دومین زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال اکبرآباد خاش در راستای توسعه زیرساخت‌های ورزشی افتتاح شد.

عباس شیبک روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال اکبرآباد خاش در راستای توسعه زیرساخت های ورزشی منطقه بصورت مشارکتی توسط اداره کل ورزش و جوانان‌ سیستان و بلوچستان، فرمانداری، بخشداری و دهیاری با زیربنای یک‌هزار و ۳۵۰ مترمربع و با اعتبار هزینه شده بیش از ۱۱ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی در چهارمین روز هفته تربیت بدنی و ورزش به بهره برداری رسید.

وی افزود: با افتتاح این زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال، جمعیتی حدود یک‌هزار و ۲۰۰ نفر در قالب ۱۰۵ خانوار از این طرح ورزشی بهره مند خواهند شد و فرصتی مناسبی برای فوتبال دوستان منطقه فراهم شده تا رقابت مختلف ورزشی را در این مکان برگزار کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان ادامه داد: این اداره‌کل به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش، علاوه بر افتتاح ۱۶ پروژه عمرانی بیش از ۳۵۰ برنامه فرهنگی ورزشی با شعار «ورزش قوی ایران قوی» در شهرستان‌های سراسر استان اجرا خواهد کرد.