خرم‌آباد - ایرنا - فرمانده انتظامی دورود گفت: ۵۵ دستگاه وسیله نقلیه در قالب طرح برخورد با رانندگان متخلف و قانون گریز در این شهرستان توقیف شد.

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسان پلیس لرستان سرهنگ مجتبی نوریان روز یکشنبه اظهار داشت: در راستای مطالبه مردمی از پلیس، طرح برخورد با رانندگان نابهنجار و قانون گریز در سطح شهرستان دورود طی ۴۸ ساعت گذشته به مرحله اجرا گذاشته شد.

وی افزود: با تلاش ماموران پلیس راهور و همچنین یگان امداد این شهرستان در اجرای این طرح ۳۵ دستگاه خودرو به دلیل آلودگی صوتی، مزاحمت خیابانی، دارای احکام قضائی و انتظامی، فاقد پلاک و همچنین ۲۰ دستگاه موتورسیکلت به دلیل نداشتن مدارک هویتی و سایر تخلفات توقیف شدند.

فرمانده انتظامی دورود با اشاره انتقال وسایل نقلیه متخلف به پارکینگ گفت: مقابله با هنجارشکنان مطالبه مردمی است و اجرای چنین طرح هایی در طول سال ادامه خواهد داشت.

کشف سه هزار جام قلیان قاچاق در پلدختر

سردار یحیی الهی فرمانده انتظامی لرستان اظهار داشت: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و با اشراف اطلاعاتی مبنی بر نگهداری مقادیر قابل توجهی قلیان شارژی توسط یک نفر در منزل شخصی، موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پس از هماهنگی قضائی در بررسی از منزل مذکور موفق به کشف سه هزار جام قلیان شارژی قاچاق به ارزش ۱۰ میلیارد ریال شدند.

وی ادامه داد: یک نفر در این راستا دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شد.