ساری- ایرنا- مدیرکل امور اقتصادی و دارایی مازندران از صدور ۶ هزار و ۲۵۸ فقره اسناد تک برگ دولتی در طی چند سال گذشته در این استان خبر داد.

سیداسماعیل هاشمی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: با برنامه ریزی و اقدامات صورت گرفته و به منظور ساماندهی اسناد مالکیت دولتی دفترچه ای و صدور اسناد مالکیت تک برگ دولتی، با همکاری اداره کل ثبت اسناد و املاک استان، تا مهرماه سال جاری ۷۵۴ فقره سند تک برگ دولتی جدید در این خطه شمالی کشور صادر شده است.

وی خاطرنشان کرد: مجموع اسناد صادر شده در مازندران بدون احتساب اسناد بین راهی و سایر دستگاهها، به ۶ هزار و ۲۵۸ فقره رسیده است.

وی تصریح کرد: پیگیری و اقدامات لازم در ارتباط با تبدیل اسناد دفترچه ای به تک برگی دولتی و همچنین مستندسازی املاک فاقد سند مالکیت دولتی در حال انجام است.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی مازندران گفت: تثبیت مالکیت، مقدمه اصلی مولد سازی است که می تواند تاثیر بسزایی در رشد و توسعه اقتصادی و تسریع در تکمیل پروژه های نیمه تمام استان داشته باشد.

هاشمی، علت اصلی بهبود عملکرد در این حوزه را حاصل پیگیری های مستمر، برگزاری جلسات متعدد و همکاری دستگاه های اجرایی با اداره کل ثبت اسناد و املاک استان دانست.