همدان- ایرنا- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر همدان با بیان اینکه فلسفه قانون، تحقق و ایجاد نظم است گفت: در عرصه جرایم و بازدارندگی‌ها نیازمند انجام مطالعات و پژوهش هستیم.

به گزارش ایرنا آیت الله "حبیب الله شعبانی موثقی" یکشنبه شب در دیدار با سردار قاسم رضایی جانشین فرمانده کل انتظامی کشور با بیان اینکه در جرایم و نحوه برخورد با آن باید تناسبی برقرار شود اظهارکرد: امروز مردم امنیت موجود را خوب حس می‌کنند و بر وجود امنیت در کشور تأکید دارند.

وی با قدردانی از تلاش های شبانه روزی کارکنان انتظامی برای برقراری امنیت در جامعه افزود: امروز شاید در عرصه‌های مختلف مردم انتقاداتی داشته باشند اما در زمینه امنیت، قدردان تلاش‌ها و خدمات انجام شده هستند.

عضو مجلس خبرگان رهبری افزود: عملکرد برخی دستگاه‌ها برای مردم چندان ملموس نیست، اما نتیجه کار فراجا در زندگی مردم محسوس است و مردم با خیال راحت در سایه امنیت به انجام امورات زندگی می پردازند.

آیت الله شعبانی موثقی ادامه داد: عملکرد فرمانده و مجموعه انتظامی استان شایسته قدردانی است چراکه با تمام توان با ایجاد امنیت به شهروندان خدمت می کنند.

وی گفت: ایجاد برخی زیر ساخت‌ها به مرور زمان مشکلاتی را در جامعه ایجاد کرده و در آنجا از نیروی انتظامی یا برخی دستگاه‌ها انتظاراتی به‌وجود می‌آید، در حالی که ‌باید از ابتدا این زیرساخت‌ها مورد توجه قرار گیرند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر همدان افزود: اقتدار کشور، متعلق به نیروهای مسلح و نیروی انتظامی است، اگر در یک عرصه آن را تضعیف کنند در دیگر عرصه‌ها نیز تضعیف خواهد شد.

آیت الله شعبانی موثقی اظهارکرد: حفظ و تقویت اقتدار فراجا، یک وظیفه همگانی است و شایسته است که مسئولان به این مهم توجه ویژه داشته باشند.