قزوین - ایرنا - نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی گفت: ساختار جریان مقاومت، سازمانی نیست که با ترور فرماندهان از بین برود بلکه یک ساختار بر مبنای اعتقاد و باورمندی است.

عباس بیگدلی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به شهادت یحیی سنوار، رییس دفتر سیاسی جنبش حماس، اظهار کرد: بعد از ضربه طوفان الاقصی بر پیکره صهیونیست ها، این رژیم با حمله وحشیانه و همه جانبه به فلسطین و غزه به دنبال اهدافی بود که تا به امروز به هیچ کدام از آنها نرسیده و با ترور فرماندهان مقاومت به خیال باطل خود می خواهد جریان مقاومت را متوقف کند اما سخت در اشتباه است.

وی ادامه داد: یحیی سنوار شخصیتی است که در زندان اسراییل با عزت و شرافتی مثال زدنی بر علیه هرگونه ننگ و تسلیم ایستادگی کرد و با تاسی از سرور آزادگان و عزتمندان عالم امام حسین (ع)‌ مرگ با عزت و ایستادگی شجاعانه و عزتمندانه را بر زندگی با ذلت ترجیح داد و در مسیری که شروع کرده بود، پیش رفت تا کربلای جدید رخ دهد.

بیگدلی تاکید کرد: رژیم صیهونیستی سخت در اشتباه است چراکه نه تنها با ترور فرماندهان جریان مقاومت از بین نخواهد رفت بلکه قوی تر، منسجم تر و جهادی تر از قبل به آرمان ها و اهداف مهم خود ادامه خواهند داد.

به گفته این مسوول، رهبر معظم انقلاب در خطبه تاریخی نماز جمعه نصر و در پیام شهادت یحیی سنوار نیز به برخی از این تجربه های تاریخی اشاره کردند، با شهادت و ترور شخصیت های برجسته ایران در اوایل انقلاب از جمله شهید بهشتی و شهادت شخصیت های برجسته فلسطینی همانند شیخ احمدیاسین نه تنها جریان مقاومت تضعیف نشد بلکه تنومند و بارورتر از قبل به مسیر خود ادامه داد.

نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: جاری شدن خون این شهدا مانند تزریق خون تازه در رگ های جبهه مقاومت است، چراکه ساختار این جبهه یک ساختار باورمند و اعتقادی است و در چنین ساختاری هر سربازی خود به مثابه یک فرمانده است و قطعا پیروزی نهایی با جبهه مقاومت خواهد بود.