تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۷

کرمان- ایرنا- امام جمعه خانوک از توابع شهرستان زرند با اشاره به میزبانی این شهر از جشنواره انار، گفت: متولیان اجرای جشنواره امسال علاوه بر نمایش تولیدات کشاورزی منطقه و تولیدات خانگی که قدم مثبتی در راستای تحقق شعار رهبر معظم انقلاب اسلامی است، بیشتر سعی کرده‌اند جنبه گردشگری انقلابی را در این شهر به نمایش بگذارند.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام علی غفوری روز دوشنبه در نشست برنامه‌ریزی برگزاری جشنواره انار در خانوک با اشاره به اهمیت این شهر در مباحث فرهنگی و ارزشی افزود: خوشحالیم که سال گذشته این جشنواره با کیفیت خوبی برگزار شد و رضایتمندی عمومی شهروندان را به همراه داشت.

وی ضمن ارائه مطالبی در اهمیت اینگونه برنامه‌ها در حوزه شادی حلال و افزایش شور و نشاط اجتماعی ادامه داد: به برکت خون شهدا، هوشیاری و بیداری نیروهای مسلح و مردم کشورمان، در امنیت و آرامش کامل هستیم و برگزاری این جشنواره ها بیانگر پویایی، نشاط در بین مردم و امید و اعتماد مردم به نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی ادامه داد: قطعا دشمنان این کشور و نظام که مشغول پمپاژ اخبار دروغین هستند با مشاهده کارهای فرهنگی بسیاری از نقشه‌هایشان نقش بر آب می شود.

امام جمعه خانوک از همت دستگاه اجرایی شهرستان زرند در برگزاری جشنواره انار قدردانی کرد و گفت: همه باید در کنار هم تلاش کنیم تا شاهد اجرای جشنواره‌ای ارزشمند و مورد رضایت تمام مردم به ویژه شهروندان نجیب انقلابی و ولایی این شهر و خانواده معظم شهدا باشیم که هر چه داریم از برکت خون شهدا است.

حمید الهیار نماینده سمن و عضو شورای شهر خانوک نیز در این نشست گزارشی از اقدامات انجام شده و برنامه‌های مدنظر کمیته اجرایی جشنواره را به اطلاع حاضران رساند.

شهر خانوک در فاصله ۲۵ کیلومتری مرکز شهرستان زرند واقع شده است.