گرگان- ایرنا- مدیرکل کمیته امداد گلستان با اشاره به کمک ۳۵ میلیارد ریالی گلستانی‌ها به مردم مظلوم لبنان گفت: از این مقدار، بیش از ۱۳ میلیارد ریال کمک نقدی و ۲۲ میلیارد کمک غیرنقدی است.

عیسی بابایی روز دوشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا ضمن محکومیت جنایات ددمنشانه و وحشیانه رژیم کودک‌کش اسرائیل اظهار کرد: مرحله نخست جمع‌آوری کمک‌های مردمی به مردم مظلوم لبنان از ۱۵ مهر آغاز شده و تا ۱۵ آبان ادامه دارد.

وی افزود: ۲۶۰ مرکز نیکوکاری فعال در کنار کمیته امداد برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای مردم مظلوم لبنان فعالیت می‌کنند.

مدیرکل کمیته امداد گلستان با بیان اینکه با توجه به سخت‌شدن تبهکاری رژیم صهیونیستی، احتمال تداوم جمع‌آوری کمک برای مردم مظلوم لبنان وجود دارد، یادآور شد: کالاهایی که تاکنون جمع‌آوری شده در اختیار جمعیت هلال احمر قرار گرفت و برای مردم لبنان ارسال شده است.

بابایی از رایزنی با شرکت شهرک‌های صنعتی، اصناف و تولیدکنندگان برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای مردم لبنان خبر داد و گفت: همه این گروه‌ها برای مشارکت در این موضوع، اعلام آمادگی کردند.

وی از سازمان‌ها، نهادها و دستگاه‌های اجرایی و مردم نوعدوست گلستان خواست با مراجعه به سایت emdad.ir و واریز به حساب ۰۱۱۸۰۴۶۸۹۰۰۸ نزد بانک ملی و یا شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۷۰۲۲۶ و یا از طریق کد دستوری #۰۱۷*۸۸۷۷* در این کار خیرخواهانه مشارکت کنند.

مدیرکل کمیته امداد گلستان بیان کرد: همچنین پایگاه‌های جمع‌آوری کمک‌های مردمی ویژه مردم مظلوم لبنان در مصلی‌های جمعه شیعه و سنی استان گلستان فعال است و کمک‌های نمازگزاران را جمع‌آوری می‌کند.

به گفته بابایی؛ کارکنان کمیته امداد استان گلستان با اختصاص داوطلبانه یک تا ۱۰ روز از حقوق خود به پویش «لبنان تنها نیست» پیوستند.

به گزارش ایرنا، در کنار کمیته امداد، گروه‌های مردمی نیز به صورت خودجوش برای کمک به مردم مظلوم لبنان وارد میدان شدند.

بانوان گرگانی نیز طی روزهای گذشته با برگزاری «پویش گرمای مهربانی» اقدام به بافت شال و کلاه و لباس گرم برای جبهه مقاومت کردند تا از قافله نبرد حق علیه باطل جا نمانند.