بروجرد - ایرنا - امام جمعه بروجرد گفت: پیشرفت و استقلال از مهمترین اهداف انقلاب اسلامی است که این پیام باید به عنوان یک الگو به جهان صادر شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام سید علی حسینی در همایش مبلغان و ائمه جماعات شهرستان که با محوریت تبیین عملیات مقاومت (طرح‌نامه عملیات آغاز نصرالله) در دفتر امام جمعه بروجرد برگزار شد، افزود: ما باید به شبهاتی که در جامعه وجود دارد پاسخ بدهیم، در مدارس حضور فعال داشته و پاسخگوی سوالات دانش آموزان باشیم.

وی اظهار کرد: تا قبل از پیروزی انقلاب بیشتر مناطق کشور از نعمت آب، برق، گاز و سایر خدمات رفاهی محروم بود ولی امروز به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی زیرساخت‌های بسیاری در کشور ایجاد شده است.

امام جمعه بروجرد بیان کرد: این اقدامات تنها بخشی از خدمت انقلاب به مردم است و در بخش های دیگری مانند پزشکی، صنایع موشکی، نظامی و اقتصادی پیشرفت های بزرگی به دست جوانان ایران اسلامی حاصل شده است.

حجت الاسلام حسینی اضافه کرد: ما برای پیشرفت و استقلال و برای اینکه زیر بار سلطه نرویم، انقلاب کردیم و این پیام را باید به جهان صادر کنیم.

وی ادامه داد: امام خمینی (ره) فرمودند ما انقلابمان را صادر می کنیم، این سخن امام(ره) به معنای کشور گشایی نیست، یعنی از ما الگو خواهند گرفت، مانند حماس و حزب الله که از انقلاب ما الگو گرفته و در مقابل استکبار جهانی و رژیم غاصب ایستاده اند.

امام جمعه بروجرد یادآور شد: دشمنان ملت ایران را از جنگ می‌ترسانند. اگر جنگی بشود تمام پایگاه های نظامی کشور در منطقه و جهان در دسترس جمهوری اسلامی است و اسراییلی باقی نخواهد ماند.

حجت الاسلام حسینی گفت: شکست اسراییل یعنی بی آبرویی آمریکا که در آن صورت مجبور می شود از منطقه برای همیشه خارج شود.