اصفهان-ایرنا- سخنگوی سازمان آتش‌نشانی اصفهان گفت: یک انبار ضایعات لاستیک در «مَلِک‌شهر» اصفهان صبح امروز(دوشنبه) دچار آتش‌سوزی و با تلاش آتش‌نشانان مهار شد.

سرآتشیار محمدشریعتی روز دوشنبه در گفت‌وگو با ایرنا افزود: ساعت ۸:۳۳ دقیقه امروز حادثه آتش سوزی همراه با دود غلیظ در محدوده ملک‌شهر به آتش‌نشانی اصفهان گزارش شد.

وی با اشاره به اعزام نیروهای ایستگاه‌های شماره ۲۶ و ۱۰ آتش‌نشانی اصفهان به محل حادثه سه دقیقه پس از گزارش اولیه، اظهار کرد: این آتش‌سوزی در خیابان بهارستان ملک‌شهر رخ داد و یک انبار ضایعات لاستیک دچار حریق شد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی اصفهان تصریح کرد: این آتش‌سوزی خسارت جانی و مالی چندانی در بر نداشت اما دود غلیظ و سیاه رنگ آن موجب آزار ساکنان منطقه و آلودگی محیطی شد.

شریعتی با بیان اینکه این آتش‌سوزی توسط نیروهای آتش‌نشانی مهار شد و محل حادثه در حال پاکسازی است، افزود: دلیل حادثه و بی‌احتیاطی یا عمدی بودن آن در دست بررسی است.

به گزارش ایرنا، این دومین حادثه آتش‌سوزی در انبار نگهداری مواد اشتعال‌زا در شهر اصفهان در هفته جاری است که آلودگی محیط زیستی و دود غلیظ به همراه داشت.

یک کارگاه تولیدی ابر در خیابان امام خمینی(ره) اصفهان نیز شنبه این هفته دچار آتش‌سوزی شد که بر اثر آن سوله حاوی محصولات ابر تشک ریزش کرد، یک خودرو آسیب دید و پنج نفر از افراد و آتش‌نشانان در اثر دودزدگی و سوختگی جزیی مصدوم شدند.

منطقه ملک‌شهر در شمال کلانشهر اصفهان است.