قزوین - ایرنا - معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی قزوین گفت: بخش الحاقی بیمارستان شهید رجایی ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که برای تکمیل آن نیازمند اعتبار هستیم.

عباس طالبیان روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: چهار هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات سفر رییس جمهور و اعتبارات ملی برای تکمیل بخش الحاقی بیمارستان شهید رجایی قزوین اختصاص یافته که امیدواریم با تخصیص به موقع آن، شاهد تسریع در اجرا و بهره برداری از این پروژه باشیم.

طالبیان بیان کرد: در صورت تامین به موقع اعتبارات ملی، بخش الحاقی بیمارستان شهید رجایی قزوین تا پایان سال جاری بهره برداری می‌شود.

به گفته این مسوول، پروژه الحاقی شهید رجایی در زمینی به مساحت ۱۵ هزار مترمربع در هشت طبقه است که با بهره برداری از بخش الحاقی بیمارستان شهید رجایی، ۱۸۰ تخت جدید در بخش های آی سی یو، سوختگی و جراحی در اختیار بخش درمان استان قرار خواهد گرفت.

معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی قزوین خاطرنشان کرد: بهره برداری از بخش یاد شده و همچنین نوسازی این مرکز درمانی و با توجه به اینکه بیمارستان شهید رجایی پذیرای بیماران بخش سوختگی و مجروحان جاده ای استان و منطقه بوده و از اهمیت بالای درمانی و مراقبتی برخوردار است.