تهران- ایرنا- سایت رایانه و کتابخانه پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی به مناسبت هفته تربیت‌بدنی و ورزش، در پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی افتتاح شد.

به گزارش گروه علمی ایرنا از وزارت علوم، همزمان با آغازهفته تربیت‌بدنی و ورزش (از پنجشنبه ۲۶ مهر تا چهارشنبه دوم آبان)، سایت رایانه و کتابخانه پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی جهت استفاده دانشجویان پژوهشگاه با حضور زهرا سلمان رئیس پژوهشگاه همچنین شماری از دانشجویان پژوهشگاه، به بهره‌برداری رسید.

معاون پژوهشی و تحصیلات تکمیلی پژوهشگاه در این خصوص اظهار کرد: با توجه به جذب دانشجویان کارشناسی ارشد در دو گرایش رفتار حرکتی و فیزیولوژی ورزشی (به شیوه پژوهش‌محور) می‌بایست اقدام به ارتقای امکانات موجود می‌کردیم و در این راستا علی‌رغم برخی محدویت‌های فیزیکی، فضای مناسبی به اتاق سایت رایانه و کتابخانه دانشجویان اختصاص داده شد.

محسن اسمعیلی گفت: به زودی امکان اتصال به پایگاه‌های اطلاعاتی به روز جهان در حوزه مقالات و کتاب‌ها نیز فراهم می‌شود و دانشجویان می‌توانند جهت انجام فعالیت‌های تحقیقاتی خود از آنها بهره‌مند شوند. همچنین دانشجویان می‌توانند کتاب‌های به روز و مورد نیاز خود را از طریق این کتابخانه مهیا کنند.

وی ابراز امیدواری کرد: وزارت علوم و سازمان امور دانشجویان، در انجام این وظیفه و هدف به پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی از لحاظ منابع مادی و مالی کمک کنند تا بتوان منابع به‌روز را برای دانشجویان تهیه کنیم و خدمات بهتری ارائه دهیم و دانشجویان استفاده حداکثری از این فضا داشته باشند.