زاهدان - ایرنا - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب سیستان و بلوچستان گفت: عملیات بهسازی ۱۰ کیلومتر از قطعه دوم پایانه مرزی ریمدان تا سه راهی ریمدان در جنوب استان با اعتباری ۲ هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال در دست اجراست.

شهرام مبارکی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به فعالیت چشمگیر پروژه‌های راهداری بویژه در حوزه ارتقاء ایمنی راه‌ها در جنوب سیستان و بلوچستان افزود: با پیگیری‌های مستمر بعمل آمده بمنظور ارائه خدمات مطلوب به کاربران جاده‌ای و تحقق مطالبات مردم این پروژه در حال اجراست.
وی ادامه داد: در حال حاضر عملیات بهسازی در این محور فعال و بیش از ۴۰ درصد پیشرف فیریکی داشته است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب سیستان و بلوچستان اظهار کرد: امسال اتفاقات خوبی در مسیرهای ارتباطی جنوب استان انجام می‌شود که امیدواریم موجب رضایت مردم قرار گیرد.
وی با اشاره به موقعیت پایانه مرزی ریمدان به عنوان یکی از مرزهای مهم با کشور پاکستان و لزوم توجه به زیرساخت‌های این مرز گفت: مرز ریمدان در نقطه صفر مرزی ایران و پاکستان، با چابهار ۱۲۰ کیلومتر و تا گوادر پاکستان حدود ۷۰ کیلومتر فاصله دارد.

مبارکی ادامه داد: این نقطه بهترین مسیر و راه دسترسی ایران به ۳۷ درصد جمعیت جهان در پاکستان، چین و هند است به همین منظور توسعه راه‌های سیستان و بلوچستان سبب تسهیل ارتباط ترانزیتی کشورمان با کشورهای پاکستان، هندوستان و آسیای میانه خواهد شد که یک فرصت بسیار عالی جهت رونق اقتصادی و اشتغالزائی در منطقه خواهد بود.