تهران - ایرنا - سخنگوی کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی مجلس به نقل از فرمانده کل ارتش گفت: سرلشکر موسوی به این موضوع تاکید کرد اگر خطایی از طرف رژیم صهیونیستی سر بزند، قطعا پاسخ قاطع نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران را دریافت خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، ابراهیم رضایی درباره دیدار برخی از اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با امیرسرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی، فرمانده کل ارتش گفت: در این دیدار سرلشکر موسوی، گزارشی از فعالیت‌ها، برنامه‌ها و اقدامات ارتش جمهوری اسلامی ارائه کرد.

وی افزود: سرلشکر موسوی به رزمایش اخیر دریایی ارتش به نام آیونز با حضور سه کشور و ناظران اعزامی از ۱۱ کشور اشاره و تاکید کرد این رزمایش در آرامش، اقتدارکامل و طبق برنامه اجرا شد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی مجل درباره گزارش فرمانده کل ارتش که به نقش این نیرو در عملیات «وعده صادق۲» اشاره داشت، گفت: سرلشکر موسوی به این موضوع تاکید کرد، اگر خطایی از طرف رژیم صهیونیستی سر بزند، قطعا پاسخ قاطع نیروهای مسلح جمهوری اسلامی را دریافت خواهند کرد.

رضایی اضافه کرد: سرلشکر موسوی به این موضوع تاکید کرد که نیروهای مسلح آماده زدن ضربه سهمگین به دشمن صهیونیستی هستند و آمریکایی‌ها باید حمایت خود را از این رژیم جنایتکار و کودک کش بردارند.

وی با اشاره به گزارش معاونین اطلاعات، عملیات و طرح و برنامه ارتش درباره اقدامات و برنامه‌ها در حوزه ماموریت‌هایی که دارند، گفت: همچنین اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نیز ضمن بیان نظرات و دیدگاه‌ها خود و تجلیل از اقدامات ارتش، برحمایت کامل و قاطع خود از ارتش جمهوری اسلامی ایران در دفاع از تمامیت ارضی کشور و اجرای تدابیر و برنامه‌های پیش رو تاکید کردند.