تهران- ایرنا- مهلت ثبت‌نام آزمون کارشناسان رسمی دادگستری - شورای عالی کارشناسان رسمی دادگستری سال ۱۴۰۳- تا هفتم آبان تمدید شد.

به گزارش گروه علمی ایرنا از سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور، پیرو انتشار دفترچه راهنمای ثبت‌نام به تاریخ ۱۴۰۳/۰۷/۲۴با توجه به اعلام شورای عالی کارشناسان رسمی دادگستری، به اطلاع متقاضیان این آزمون می‌رساند، برای فراهم کردن تسهیلات بیشتر برای آن دسته از متقاضیانی که تا این تاریخ (۱۴۰۳/۰۷/۳۰) ثبت نام نکرده‌اند، ترتیبی اتخاذ شده تا بتوانند تا روز ‌دوشنبه به تاریخ ۱۴۰۳/۰۸/۰۷ ثبت نام کنند.

متقاضیان باید در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت‌نام، به درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان به نشانی www.sanjesh.org مراجعه و برای ثبت‌نام اقدام کنند.

آن‌دسته از متقاضیانی که قبلاً نسبت به ثبت نام اقدام کرده‌اند، می‌توانند در صورت تمایل تا تاریخ فوق، اطلاعات خود را ویرایش کنند.

به گزارش ایرنا، مهلت ثبت نام در این آزمون از روز سه شنبه ۱۴۰۳/۰۷/۲۴ تا روز دوشنبه ۱۴۰۳/۰۷/۳۰ بود که تا دوشنبه (هفتم آبان) تمدید شد. آزمون نیز روز پنجشنبه ۱۴۰۳/۱۰/۲۰ برگزار می‌شود.

داوطلبان باید دفترچه راهنمای ثبت نام را کامل مطالعه کرده و شرایط عمومی، اختصاصی و جداول مندرج در دفترچه راهنمای ثبت نام را داشته باشند.

فقط کارشناسان رسمی دادگستری دارای پروانه معتبر کارشناسی رسمی دادگستری از کانون کارشناسان رسمی متقاضی انتقال یا تغییر رشته، مجاز به استفاده از بند انتقال یا تغییر رشته هستند. استفاده از این بند توسط متقاضیان عادی که پروانه معتبر کارشناسی ندارند تخلف محسوب می شود.