تهران- ایرنا- رئیس کمیته قوی‌ترین مردان ایران درباره بازگشت برنامه پرمخاطب مردان آهنین که سال‌ها از صدا و سیما دور بود، گفت: همکاری مسئولان صدا و سیما و کمک قهرمانان باعث شد که بتوانیم به تلویزیون بازگردیم.

به گزارش ایرنا، مسابقات مردان آهنین که توسط کمیته قوی‌ترین مردان برگزار می‌شود، به دلیل برخی حواشی از صدا و سیما دور افتاده بود، اما با تلاش‌های صورت گرفته دوباره به قاب تلویزیون بازگشت.

محمود قراچورلو رئیس کمیته قوی‌ترین مردان در گفت‌وگو با ایرنا با اشاره به این اتفاق، اظهار داشت: از سال ۱۴۰۰، حدود نود درصد فعالیت‌های ما فرهنگی شد. هرجایی که فکر می‌کردیم می‌توانیم ثمر داشته باشیم، به صورت مدون همراه با قهرمانان ایران حضور پیدا می‌کنیم. مردم این فعالیت‌ها را دیدند و مسئولان هم پوست اندازی ما را زیر نظر داشتند.

وی ادامه داد: از زمانی که نگاه‌ها تغییر کرد، با کمک رئیس فدراسیون و به خصوص سینا معتضدی مدیر شبکه ورزش، توانستیم ۱۳ روز عید نوروز را مهمان خانه‌ ایرانی‌ها باشیم. طوری بازگشتیم که یک سر سوزن هم حاشیه نداشتیم و در کیش حتی متوجه نشدند که چندین روز این همه ورزشکار در حال مسابقه بودند.