تهران- ایرنا- فونیکس با طراحی و برنامه ریزی رقابت هیجان انگیز "سفر به چین"  که به طور اختصاصی برای مشتریان این برند نوآور و پیشتاز صنعت خودرو در چهار بخش عکاسی، تهیه ویدئو، طراحی لباس و آهنگسازی طراحی شده بود، ضمن دعوت از هنرمندان برای به نمایش در آوردن توانایی‌های خود، به خلق تعاملی منحصر به فرد با مشتریان کمک کرده است.

ایرنا- حفاظت از جان انسان‌ها به عنوان پایه و اساس توسعه و گسترش خودروهای جدید قلمداد می‌شود و شرکت‌ها در تلاش برای توسعه سیستم‌های ایمنی برای کاهش تلفات در هنگام تصادف هستند.

فونیکس به عنوان پیشتاز صنعت خودرو ایران، محصولاتی ایمن و بر پایه آخرین استانداردهای موسسات معتبر جهانی تولید می‌نماید که در تست‌های ایمنی مراکز متعدد موفق به اخذ پنج ستاره ایمنی شده‌اند. این ویژگی بارز خودروهای فونیکس، دلیلی محکم و قانع کننده برای جلب اعتماد و حسن انتخاب مصرف کنندگان محصولات فونیکس شده است.

مشتریان فونیکس در ادامه سفر ۱۰ روزه به چین و بازدید از ابر کارخانه هوشمند شرکت مادر که با اشتیاق و تحیر بازدیدکنندگان از سرعت و دقت در فرآیند تولید انواع خودروهای لوکس سدان، کراس اوور و شاسی بلند همراه بود، آماده تجربه‌ای متمایز و متفاوت خواهند شد.

رشد و توسعه خودروهای در برند فونیکس، با رعایت استانداردهای ایمنی و در نهایت موفقیت حتمی این محصولات در تست‌های مربوطه همراه است. بر همین اساس، مشتریان و بازدیدکنندگان کمپین سفر به چین، در مرکز تست و بررسی ایمنی‌های خودروها حضور خواهند یافت و از نزدیک شاهد به چالش کشیده شدن ایمنی خودروهای خود خواهند بود.

در این مرکز که توسط ابرکارخانه مادر محصولات فونیکس تهیه و برای تست و بررسی خودروهای در حال توسعه استفاده می‌شود، محصولان فونیکس ارزیابی از حیث ساختار، استحکام، حفاظت از جان سرنشینان و عابران پیاده مورد ارزیابی و بررسی قرار می‌گیرد.

محصولات فونیکس به عنوان وسایل نقلیه ایمن و بر پایه استانداردهای بین المللی، در فرآیند ارزیابی به دقت در تست‌های تصادف و برخوردهای شدید قرار می‌گیرند اما به لطف ساختار و بدنه قدرتمند و سیستم های رانندگی نیمه خودران با موفقیت از چالش‌های گوناگون با موفقیت عبور می‌کنند.

فونیکس با طراحی و برنامه ریزی رقابت هیجان انگیز "سفر به چین" که به طور اختصاصی برای مشتریان این برند نوآور و پیشتاز صنعت خودرو در چهار بخش عکاسی، تهیه ویدئو، طراحی لباس و آهنگسازی طراحی شده بود، ضمن دعوت از هنرمندان برای به نمایش در آوردن توانایی‌های خود، به خلق تعاملی منحصر به فرد با مشتریان کمک کرده است.

در نهایت از میان ۲۰۰۰ اثر خلاقانه ارسالی به دبیرخانه کمپین سفر به چین، هیات داوران برترین‌های هر بخش را انتخاب و نفرات برتر راهی چین شدند و نفرات دوم و سوم جوایز نفیسی را دریافت کردند اما برگزاری این کمپین فراتر از جوایز اهدایی به شرکت کنندگان، حرکتی کم سابقه را در صنعت خودرو کشورمان رقم زد که به خلق رابطه‌ای ویژه با مشتریان ختم شده است.