تهران- ایرنا- سرمربی پرسپولیس گفت: بازیکنان ما بازی خوبی ارائه دادند و می‌توانیم یک لیست بلند از موقعیت‌های خودمان درست کنیم.

به گزارش ایرنا، خوان کارلوس گاریدو سرمربی پرسپولیس تهران دوشنبه شب بعد از شکست مقابل السد در هفته سوم لیگ نخبگان آسیا اظهار داشت: بازی خوبی ارائه دادیم. اگر بخواهم موارد زیادی هست که می‌توانم در خصوص بازی بگویم. پرس خوب و بالایی داشتیم و بازیکنان در این زمینه نمایش خوبی داشتند و به السد شانسی ندادیم.

وی افزود: موقعیت‌های زیادی به وجود آوردیم. اگر نیمه اول را دقت کنید ما برنده بازی بودیم و موقعیت‌های داشتیم که می‌توانستیم گل بزنیم. السد نیز تیم خیلی خوبی است باورش سخت است که نتوانستیم موقعیت‌های خود را تبدیل به گل کنیم و آنها بدون اینکه بتوانند موقعیتی ایجاد کنند به گل رسیدند.

سرمربی پرسپولیس در مورد عملکرد داوری اظهار داشت: مشکل جدی که داریم هیچ وقت کمک داور ویدئویی به نفع ما نمی‌شود. سه چهار بار VAR بازی را نگه داشت اما هیچ کدام به نفع ما نبود.

وی یادآور شد: در بازی با الاهلی هم یک پنالتی ما را نگرفتند. چندین بار بازی را نگه داشتند و می‌خواستند صحنه‌ها را بررسی کنند اما هیچ اتفاقی رخ نداد. این خیلی بد است.

گاریدو ادامه داد : با گلی که ما در پایان نیمه اول دریافت کردیم خیلی بد بود که بازیکنان با آن حس راهی رختکن شوند. این احساس بدی‌ است که شما می‌توانستید برنده بازی باشید ولی روی یک موقعیت گل خوردید و با شکست راهی رختکن شدند. در نیمه دوم نیز بازیکنان ما بازی خوبی کردند و می‌توانیم یک لیست بلند بالا از موقعیت‌های خود درست کنیم.

وی خاطرنشان کرد : یک اتفاق به نظر من رخ داد که لوکاس می‌توانست گل بزند ولی یک بازیکن او را لمس کرد و نتوانست شوت بزند. VAR موقعیت را چک کرد و ما دوباره ضربه خوردیم و برای من سوال است چرا ما خوش شانس نیستیم و همه چیز علیه ماست. به هرحال امروز بازیکنان من نسبت به بازی که کردند می‌توانند مغرور باشندچون نمایش خوبی داشتند ولی متاسفانه نتیجه راضی کننده نبود و این فوتبال و زندگی است.

گاریدو گفت: بعضی اوقات شما موقعیت‌های زیادی دارید ولی موفق نمی‌شوید پس باید دوباره و دوباره تلاش کنید. چیزی که مشخص است این است که ما مستحق پیروزی بودیم. در بازی با السد و الاهلی و آنالیز آن نشان می‌دهد ما مستحق بودیم و با همین انگیزه‌ای که داریم به سراغ بازی‌های بعدی می‌رویم تا سرانجام به برد برسیم. به شما می‌گویم پتانسیل و استحقاق تیم ما بیشتر از این است.