تهران- ایرنا- بسته ورزشی ایرنا در سی‌امین روز مهر، به شکست پرسپولیس برابر السد در هفته سوم لیگ نخبگان، رونمایی از گران‌ترین کشتی‌گیر لیگ و سایر اخبار ورزش ایران و جهان پرداخته است.

به گزارش ایرنا، سی‌امین روز مهر ۱۴۰۳ با اخبار مختلفی از حوزه ورزش ایران و جهان همراه بود که روی خروجی سرویس ورزشی خبرگزاری ایرنا منتشر شد.

پرسپولیس هرچه زد به در بسته خورد؛ امیدهای اندک به صعود با شکست مقابل السد

در هفته سوم رقابت‌های لیگ نخبگان آسیا پرسپولیس با نتیجه یک بر صفر مقابل السد شکست خورد تا امیدهایش برای صعود به حداقل برسد. ادامه خبر را اینجا بخوانید.

انوشیروانی: رفتار پانزوان در شان کمیته فنی نبود/ ورزشکاران پناهنده در اوج پشیمانی هستند

رئیس فدراسیون وزنه‌برداری با اشاره به مسابقات جهانی جوانان در اسپانیا گفت: همه باید تقصیر خود را بپذیریم. سرمربی تیم جوانان هم در کمیته فنی رفتار درست نداشت و خودش نامه عدم همکاری را امضا کرد. ادامه خبر را اینجا بخوانید.

خلیل‌زاده: بیرانوند خواب و خوراک ندارد / دشمنان قلعه‌نویی به او حسادت می‌کنند

مدافع تیم ملی فوتبال گفت: می‌دانستیم قطر را می‌بریم. هم بازیکنان و هم کادر فنی، همگی چنین نظری را قبل از بازی داشتیم. می‌خواستیم ثابت کنیم که شکست در جام ملت‌های آسیا یک اتفاق بود. ادامه خبر را اینجا بخوانید.

مردان آهنین چگونه به قاب تلویزیون بازگشت؟ + فیلم

رئیس کمیته قوی‌ترین مردان ایران درباره بازگشت برنامه پرمخاطب مردان آهنین که سال‌ها از صدا و سیما دور بود، گفت: همکاری مسئولان صدا و سیما و کمک قهرمانان باعث شد که بتوانیم به تلویزیون بازگردیم. ادامه خبر را اینجا بخوانید.

ترکیب احتمالی استقلال مقابل النصر؛ تغییرات آبی‌پوشان برای مهار رونالدو

تیم فوتبال استقلال ایران در چارچوب هفته سوم رقابت‌های لیگ نخبگان آسیا مقابل النصر عربستان قرار می‌گیرد. ادامه خبر را اینجا بخوانید.

گران‌ترین کشتی‌گیر لیگ ایران کیست؟

رئیس سازمان لیگ کشتی اعلام کرد که میزان قرارداد این دوره از رقابت‌های لیگ برتر در حدود ۵۰ درصد نسبت به دوره گذشته افزایش داشته است. ادامه خبر را اینجا بخوانید.

سورپرایز بزرگ توتی برای فوتبالی‌ها!

ستاره اسبق و بازنشسته تیم ملی ایتالیا و اسطوره باشگاه آ.اس رم احتمال بازگشت به مستطیل سبز را رد نکرد. ادامه خبر را اینجا بخوانید.

بختیاری‌زاده: می‌خواهیم از اعتبار استقلال در آسیا دفاع کنیم

سرمربی موقت تیم فوتبال استقلال گفت: ما استقلال هستیم که با سابقه و نتایج درخشان در آسیا شناخته می‌شویم و می‌خواهیم از اعتبار خود به خوبی دفاع کنیم. ادامه خبر را اینجا بخوانید.

نامه سرگشاده زنان فوتبالیست به فیفا برای قطع شراکت تجاری با «آرامکو»

گروهی متشکل از ۱۰۰ فوتبالیست حرفه‌ای زن در نامه‌ای سرگشاده به فدراسیون بین‌المللی فوتبال(فیفا) از این نهاد خواست تا به شراکت با غول نفتی عربستان(آرامکو) پایان دهد. ادامه خبر را اینجا بخوانید.

سخنگوی کمیسیون اصل نود: پرونده شکایت ویلموتس از فدارسیون فوتبال بسته شده است

سخنگوی کمیسیون اصل نود گفت: طبق توضیحات مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال، پرونده ویلموتس در دادگاه عالی ورزشی فیفا بسته و به او ۴ میلیون و ۷۰۰ هزار یورو پرداخت شده است. ادامه خبر را اینجا بخوانید.

بازخوانی نقش پیولی در گل سیندرلایی فوتبال

سرمربی تیم النصر عربستان یکی از بازیکنان سرشناس فوتبال ایتالیا است که بسیار از دوستداران فوتبال وی را به خاطر نقش‌آفرینی در گل معروف به سیندرلایی به یاد دارند. ادامه خبر را اینجا بخوانید.