تهران- ایرنا- یک کارشناس مسائل رژیم صهیونیستی با اشاره به بیرون راندن هزاران نفر از ساکنان شمال غزه به دست اشغالگران، از آن به عنوان نکبت جدید ملت فلسطین نام برد و تنها گزینه را مقاومت در برابر صهیونیست‌ها دانست.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا به نقل از خبرگزاری شهاب، عادل شدید با اشاره به اقدامات ددمنشانه رژیم صهیونیستی در اردوگاه جبالیا، از آن به عنوان نکبت جدید ملت عربی فلسطین نام برد.

وی افزود: اشغالگران به دنبال نابودی، قتل عام و خالی کردن جبالیا به شکل کامل و با خاک یکسان کردن و اعمال حاکمیت اسرائیل بر آن و ایجاد شهرک سازی در این منطقه هستند.

عادل شدید تاکید کرد: از سرگیری شهرک سازی اصل توافق میان بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی با کابینه افراطی اوست. جنایات اشغالگران بدون حمایت آمریکا و همدستی برخی کشورهای عربی قابل اجرا نیست.

وی ادامه داد: مقاومت جانانه رزمندگان فلسطینی در غزه که آخرین آن، هلاکت فرمانده تیپ ۴۰۱ در اردوگاه جبالیا بود، تاکیدی بر این مساله است که ملت فلسطین تسلیم نخواهد شد.

فرمانده تیپ ۴۰۱ زرهی ارتش رژیم صهیونیستی روز یکشنبه در کمین و تله انفجاری مجاهدان فلسطینی در جبالیا گرفتار شد و در حالی به هلاکت رسید که برخی منابع خبری از کشته و زخمی شدن چند افسر صهیونیست همراه او خبر دادند.

این کارشناس مسائل رژیم صهیونیستی تصریح کرد: تسلیم شدن و بالا بردن پرچم سفید در قاموس رزمندگان و جوانان فلسطین جایی ندارد و آنها گزینه ای غیر از جانفشانی در دفاع از وطن خود ندارند.

به گزارش ایرنا، رژیم صهیونیستی روز سه شنبه و در سیصد و هشتاد و دومین روز جنگ علیه غزه، به حملات و اقدامات ددمنشانه خود علیه ساکنان این منطقه ادامه می دهد و گزارش ها حاکیست که اشغالگران ساختمانهای مسکونی در اردوگاه جبالیا را تخریب کردند. مناطقی از غرب و مرکز شهر رفح در جنوب غزه نیز از سوی جنگنده های اسرائیلی بمباران شد.

همزمان اردوگاه جبالیا به شدت از زمین و هوا آماج حملات اشغالگران قرار گرفت و ارتش صهیونیستی به اراضی زراعی در اردوگاه البریج در مرکز نوار غزه نیز رحم نکرد. در جریان بمباران منزلی در خیابان الجلاء در مرکز غزه، شماری از فلسطینیان هم زخمی شدند..