تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۶

تهران- ایرنا- رئیس‌جمهور با بیان اینکه فیلترینگ برداشته می‌شود، گفت: تا آخر پای حرف‌هایی که زده‌ایم، هستیم و به وعده‌های خود پایبند خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار حوزه دولت ایرنا، مسعود پزشکیان صبح سه‌شنبه اول آبان ۱۴۰۳ در حاشیه تقدیم بودجه ۱۴۰۴ به مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی در پاسخ به این پرسش که آیا شما همچنان به وعده‌هایی که به مردم داده‌اید پایبند هستید، از جمله موضوع رفع فیلترینگ، بیان کرد: تاآخر پای حرف‌هایی که زده‌ایم هستیم و به وعده‌های خود پایبند خواهیم بود. قطعا در حال تلاش هستیم تا حرف‌هایی که زده‌ایم در عمل پیاده کنیم.

وی افزود: درخصوص رفع فیلترینگ نیز وزیر ارتباطات، اطلاعات را جمع‌آوری کرد و این هفته در نشست سران گزارشی ارائه دادند و قرار شد مجلس، قوه قضائیه و وزارت ارتباطات بنشینند و جمع‌بند کنند و مراحل آن طی شود.

رئیس‌جمهور در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه چقدر برای این اتفاق دست دولت باز است؟ بیان کرد: بحث کاملا کارشناسی است. روندی که اکنون طی شده است به نفع مملکت نیست و باید برگردد. نحوه این‌که چگونه برگردانده شود در حال تفاهم هستیم که باهم و با یک زبان و نگاه مشترک پیش برویم که اختلاف و سوتفاهم پیش نیاید.

پزشکیان در پاسخ به این پرسش که آیا مردمی که منتظر رفع فیلترینگ هستند این اتفاق خواهد افتاد یا خیر؟ تاکید کرد: بله ـ بنده گفتم که در حال کار کردن بر روی این موضوع هستیم.