تهران - ایرنا - معاون آماد و پشتیبانی فراجا با اشاره به نیاز روزانه پلیس بر اساس پدیده‌های جدید در حوزه امنیت گفت: باید تولیدکنندگان حوزه ایمنی و امنیت با مجموعه‌های تخصصی پلیس ارتباط مستقیم داشته باشند.

به گزارش ایرنا، سردار رضا فریبا روز سه‌شنبه با حضور در بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی پلیسی ، امنیتی و ایمنی در جمع خبرنگاران اظهارداشت: امروز لازم است که مردم با حوزه امنیت و ایمنی و دستاوردهای پلیس ارتباط مستقیم داشته باشند.

وی گفت: با توجه به رسالت پلیس در بحث امنیت در این نمایشگاه عمده محصولات ارائه شده در راستای تامین امنیت است و این امر موجب آشنایی مردم با امکانات جدید امنیتی جهت حفاظت از منزل، مغازه ، خودرو و دیگر موارد می شود.

سردار فریبا در ادامه به برداشت فراجا از نمایشگاه ایپاس اشاره کرد و گفت: این نمایشگاه باید به گونه‌ای توسط پلیس هدایت شود تا ارتباط خوبی بین افراد توانمند در حوزه ایمنی و تجهیزات پلیسی با رده های تخصصی پلیس ایجاد گردد.

وی در ادامه این مطلب افزود: باید تلاش کنیم شرکت های جدید در نمایشگاه ایپاس حضور پیدا کنند چرا که باید با مراکز آگاهی، پیشگیری ، مبارزه با مواد مخدر که نیاز به تجهیزات دارند تعامل داشته باشیم.

معاون آماد و پشتیبانی فراجا با بیان اینکه در بحث تجهیزات ایمنی و پلیسی هر روز نیازهای جدیدی احساس و ارائه می شود، تصریح کرد : ما نباید از استفاده و ساخت این تجهیزات غافل بمانیم و عقب بمانیم ضمن اینکه پلیس باید از تجهیزات به روز استفاده کند.

سردار فریبا خاطرنشان کرد: خوشبختانه نمایشگاه ایپاس امسال نسبت به گذشته کامل تر و بهتر شده است و رسالتی که ایپاس دنبال آن بود اتفاق افتاده است از این رو تخصصی تر و حضور شرکت های خارجی نیز بیشتر شده است.

بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی پلیسی ، امنیتی و ایمنی تا تاریخ ۳ آبان در مصلی امام خمینی ( ره ) در حال برگزاری است .