تهران-ایرنا- دبیرکل اتحادیه رادیو تلویزیون‌های اسلامی گفت: زندگی آقای سنوار یک زندگی عاشورایی بود و شهادت وی هم عاشورایی رقم خورد.

به گزارش خبرنگار سیاست خارجی ایرنا، حجت الاسلام علی کریمیان دبیرکل اتحادیه رادیو تلویزیون‌های اسلامی در حاشیه مراسم گرامیداشت شهید یحیی سنوار که صبح امروز سه‌شنبه اول آبان در دفتر جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در تهران برگزار شد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: آقای سنوار تمام عمرش را در جهاد و در کنار مردم گذراند و تلاش‌ها و مجاهدت‌های زیادی برای آزادی فلسطین داشت. زندگی آقای سنوار همانطور که خودش گفته بود که اینجا کربلایی دیگر تکرار می‌شود یک زندگی عاشورایی بود و شهادت وی هم عاشورایی رقم خورد.

وی گفت: دشمن در یکسال گذشته خیلی عملیات روانی کرد که یحیی سنوار مردم را سپر انسانی کرده یا در تونل‌ها مخفی شده و این عملیات روانی در یکسال گذشته شکست خورد و این نشان داد که تا آخرین لحظه مقاوم و جنگنده بوده و با اسلحهِ‌ی جهاد در میدان و در کنار مردم بوده است.

دبیرکل اتحادیه رادیو تلویزیون‌های اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: زندگی وی پُر از درس و عبرت بود و شهادت وی او را تبدیل به اسطوره کرد و جوانان به حضور چنین شخصیتی افتخار کرده و از وی الگو خواهند گرفت.