یزد- ایرنا - استاندار یزد با بیان اینکه طرح نهضت ملی مسکن باتمام قوا و انرژی در استان دنبال می شود گفت: اگر در اجرای این طرح، گره‌ای یا مشکلی وجود دارد در راستای رفع آن تلاش خواهیم کرد.

به گزارش ایرنا "محمدرضا بابایی" روز سه‌شنبه در نشست شورای مسکن استان ضمن قدردانی از دست اندرکاران طرح نهضت ملی مسکن افزود: در این زمینه باید با تمام توان و نیرو در میدان بود.

وی اظهار کرد: به رغم اقدامات خوبی که در اجرای طرح نهضت ملی مسکن در استان انجام شده و جای قدردانی دارد، برخی از فرمانداران شهرستانها گلایه دارند که با وجود گذشت مدتی از این طرح ، به دلایل برخی از مشکلات هنوز در ابتدایی ترین راه قرار دارند و اصلا رضایت بخش نیست.

بابایی تصریح کرد: پیگیری طرح‌های نهضت ملی مسکن در اولویت برنامه های استان و بازدید از طرح های شهرستانی در دستور کار قرار دارد.

استاندار یزد از اداره کل راه و شهرسازی استان خواست یک برنامه زمانبندی از همه طرح های نهضت ملی مسکن بصورت مجزا و تجمعی با پیشرفت فیزیکی و زمان اتمام طرح تهیه کند تا طرح ها طبق برنامه پیش بروند.

وی اضافه کرد: اگر در اجرای طرحها مشکلی در سطح ملی و استانی وجود داشته باشد بصورت جد دنبال می شود تا طرحها به سرانجام رسیده و تحویل متقاضیان شود.

وی اضافه کرد: امیدواریم دستگاههای مربوط به طرح نهضت ملی مسکن در استان در زمینه اجرای این طرح کوتاهی نکنند تا طرح با قوت ادامه یابد.

بابایی با بیان اینکه در زمینه برخی مشکلات زیر ساختی طرح نهضت ملی مسکن در استان باید تدابیری اندیشیده شود گفت: مشاورانی که انتخاب کردم ،حتما مدیران از نظرات آنها استفاده کنند ، اگر نکاتی را هم ارائه می کنند حتما اعمال نظر نمایند.

وی با تایید پیشنهاد مشاور خود در امور عمرانی و شهرسازی مبنی بر تشکیل کارگروه تامین مصالح برای طرح نهضت ملی مسکن در استان گفت: با تشکیل این کارگروه با اهدافی که مطرح شد موافق هستم.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد هم گفت: طرح نهضت ملی مسکن در استان پیگیری میشود تا کار به نحو احسن انجام شود.

"سیدمهدی طلایی مقدم" افزود: مطالعات ورودی و خروجی سایت های نهضت ملی مسکن حتما تهیه تا راه دسترسی به انها مشخص شود .